ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#128031
[quote="Huertecilla"]
[quote="Silke"]...het leven kan al hard genoeg zijn geniet ervan...ook van dit forum
[/quote]

Vraag maar eens rond wat ik daar zelf van meegemaakt heb  ;)

Ik verleg dagelijks mijn grenzen doch nooit zomaar. Voor mij is kwaliteit cruciaal en daarvoor eis ik van mezelf kennis, vaardigheid, begrip. Dat is het memento mori.

Vandaag van 13.00 tot 16.00 in het dorp gelunched met familie. Dat is het carpe diem.

Ik ga straks wat nazoeken in een paar studieboeken over de biomechanica van het rijden en morgenochtend na taichi-les die twee te paard op een specifiek punt combineren (memento mori) zonder optoming in de campo (carpe diem).

Ja, het leven is heel kort en broos, dus ik wil eruit halen wat er in zit en dat doe ik wel zorgenloos maar niet bewustenloos  ;)
Lees mijn site anders eens http://www.huertecilla.net

peter
[/quote]

Ga zeker even je website bekijken aangezien jij een hele "aparte" manier hebt om naar het leven te kijken en omdat wij zelf Frieze paarden hebben gefokt...
Door 5h1v3r
#128049
het is inderdaad wel triest hoeveel men betutteld moet worden zeg. gordels verplichten (zinvol boven de 100?) maar je mag wel roken... hoezo helmplicht? het is mijn hoofd.

gaan we straks nog meer blauwe mannen in rechtmatige uitvoering hunner bediening de EC-labels in je verplichte motorpak controleren? denk aan al die ambtenaren, regelgeving, rapporten? meteen even meten of je te schuin door de bocht ging?

in- en intriest, nog nooit zoveel mogelijkheden tot vrijheid gehad en we zijn ge-eindigd in een akelig, angstig in zichzelf gekeerde heilstaat waar ieder risico in tonnen papieren regels weggepoetst moet worden. nederlanders zijn dol op regels en nog doller op anderen wijzen op wat ze verkeerd doen lijkt het wel.

gordels, helm, pak, wel of niet roken, frikadellen etc. is een kwestie van gezond verstand en eigen keuzes. respecteer anderen en jezelf, zo moeilijk is het allemaal niet lijkt me  :friends:
Door Huertecilla
#128065
Wanneer 'is'  iemand eigenlijk 'motorrijder'?
Als mijn zoontje op mijn brommer stapt en ermee tegen een boom rijdt is hij geen bromfietser maar een kwajongen.

peter
#128097
[quote="Silke"]
ik leef niet voor de politiek maar voor mijzelf, leef voor de lol en dat op 2 wielen maar ken ook mijn verantwoordelijkheid en ik denk dat dit iedereen heeft op dit forum. it's just for fun  and enjoy it...het leven kan al hard genoeg zijn geniet ervan...ook van dit forum

Groetjes
Silke
[/quote]

wat een mooie uitspraak in tegenstelling van de titel van dit bericht
#128118
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
ik leef niet voor de politiek maar voor mijzelf, leef voor de lol en dat op 2 wielen maar ken ook mijn verantwoordelijkheid en ik denk dat dit iedereen heeft op dit forum. it's just for fun  and enjoy it...het leven kan al hard genoeg zijn geniet ervan...ook van dit forum

Groetjes
Silke
[/quote]

wat een mooie uitspraak in tegenstelling van de titel van dit bericht
[/quote]Wijze woorden voor n nepfriesin :crazy: :crazy: :crazy: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
Door ApriliaMan
#128186
[quote="jandetimmerman"]
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
ik leef niet voor de politiek maar voor mijzelf, leef voor de lol en dat op 2 wielen maar ken ook mijn verantwoordelijkheid en ik denk dat dit iedereen heeft op dit forum. it's just for fun  and enjoy it...het leven kan al hard genoeg zijn geniet ervan...ook van dit forum

Groetjes
Silke
[/quote]

wat een mooie uitspraak in tegenstelling van de titel van dit bericht
[/quote]Wijze woorden voor n nepfriesin :crazy: :crazy: :crazy: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jan, wij noemen een nepfriezin: import  ;D
#128370
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
o...ik dacht dat jullie dat een buitenlander noemden  ;D ;D
[/quote]

en hollander CQ muts of doos :crazy: :crazy: :crazy: :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]
[/quote]

>:D  :rtfm:  :bye:
Door ApriliaMan
#128371
[quote="rsv mille evo"]
o...ik dacht dat jullie dat een buitenlander noemden  ;D ;D
[/quote]

Jij komt uit Holwierde dat ligt bijna in Duitsland toch ? Ben jij bijna een buitenlander  ;D

Word ook betalend lid van de ARA!