ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#127423
Met gepaste trots wil ik jullie van harte uitnodigen om aanstaande maandag de Europese primeur bij de te wonen van de publieks introductie van de Dorsoduro.

Vanwege het 10 jarig bestaan van de ARA is de Dorsoduro speciaal voor ARA leden naar Nederland gehaald!


De Dorsoduro is as. Maandag 12 mei te zien van v.d. Heijden motoren en bij Bruggeman! Proefrijden behoort nog net niet tot de mogelijkheden.

Veel plezier en onthoudt dat de ARA de meest actieve motorclub is van geheel Europa. Was je nog geen lid wordt het dan nu, want welke club kan nu zoiets voor haar leden regelen? Dat kan dus alleen bij de ARA. Tot Maandag!!!  :victory:

Groeten,

Gerrit
#127585
[quote="Vincent"]
[quote="ApriliaMan"]
Moet niet gekker worden, voor de Aprilia dag op Spa Francorchamps hebben ze ook al verrassing .......  :ok:
[/quote]V4 cker
[/quote]

D E N K  H E T  W E L

W E E T  H E T  Z E K E R 
Laatst gewijzigd door ApriliaMan op 11 mei 2008, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#127682
vond 'm ook wel erg stoer.......op een mooi houten onderplaatje tentoongesteld bij vd heijden. zou de duo alleen niet erg warme billen krijgen ? ik had het idee dat je OP de uitlaten zit ? (naja zal ook wel niet.......ze zullen er best over nagedacht hebben.
#127702
vond hem ook erg vet hij is inderdaad mooier dan op de foto,s zit nu te twijfelen tussen de dorsoduro en een 06 tuono.
alleen ik vroeg ik aan een verkoper wanneer ik proef zou kunnen rijden zegt ie over 2 maanden  :gaga:.hij zei er ook nog bij lekker he na de zomer.
nou heb ik toch niet zoveel met bruggeman maar vind wel dat aprilia hier wat kansen laat liggen.
#127709
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Vincent"]
[quote="ApriliaMan"]
Moet niet gekker worden, voor de Aprilia dag op Spa Francorchamps hebben ze ook al verrassing .......  :ok:
[/quote]V4 cker
[/quote]

D E N K  H E T  W E L

W E E T  H E T  Z E K E R 
[/quote]

Op http://www.aprilia.nl staat dat er gereden kan worden op deze Dorsoduro buiten het circuit.
#127772
Hallo allemaal,

ben vanmorgen ook even wezen kijken in nieuw vennep, het is inderdaad een mooi ding, hopelijk gaat het allemaal zonder storingen, en bij mij kwam de dorsoduro eind juni??, heb gelijk even gevraagd wat ik eventueel voor de tuono terug krijg, tja dat viel niet echt tegen, maar ik ga eerst een proefritje maken,


grtjes arius
#127822
Hallo appie vrienden

Ben gisteren ook wezen kijken bij van de heijden, inderdaad super model, wat mij gezegd werd is dat er over twee weken de dorsoduro's onder de dealers worden uitgeleverd dat ook inhoud dat er dan proef mee gereden kan worden
Een min puntje vond ik wel de plastic kappen en voorspatbord geen lak er over een wat nu al aan de orde was is dat de stickers al los lieten, alleen de tank is in de blankelak gespoten waar de sticker onder zit.

Het doet wel heel goedkoop aan, wat ik erg jammer vind is dat de achterbrug gespoten is terwij er een aluminium kunstwerk onder zit, is een beetje jammer van de italianen. ik moet er wel bijzeggen dat het ook zo zou kunnen zijn dat het om een soort prototype gaat i.v.m proefritten voor de pers. (hoop ik dan maar)

Verder super mooi, en de uitlaat voor de duo-passasier had ik nog niet bij stil gestaan zal wel mee vallen met de hitte is dezelfde uitlaat als bij de shiver.

Nu wachten op de demo's  :bye:

gr herman

     
#127826
bedankt  miccie voor de foto's :ok: ik had helaas geen tijd, (vanwege een behoorlijke dosis gezelligheid ;D) maar was benieuwd naar plaatjes.

Ik denk dat het inderdaad de demofietsen zijn die over de hele wereld gaan, nu bijv. een paar dagen hier, dan naar Belgie ;) en dan weer naar bijv. Engeland.
Dat we we vaker gezien bij Aprilia, ik kocht ooit de 2004 in 2003, we hebben toen de introductie meegemaakt in een feestzaal en gelijk een week erna besteld. Toen kwam de productie fiets binnen en waren de zijpanelen opeens gespoten ;) het werd er beter van maar je staat even vreemd te kijken.

Trouwens dat doen meer merken, ik ben bij de introductie van de RC8 geweest en op de beurzen hem gezien, kleur wit vindt ik het mooiste alleen matwit zoals deze overall stond vondt ik niet mooi. Nu staan er allemaal mooie gespoten witte RC8's bij de dealer ;)

Dus laten we het afwachten, het gaat mij nu om het model zoals het er werkelijk uitziet ;)

grtjs rolf

Word ook betalend lid van de ARA!