ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Miccie
#128110
wat ben jij SAAAAAAAAAAAAAAi  ;D  >:D


Van mij mag het in nederland zo ver gaan dat we onderhuids gechiped worden. Ik heb net als Rolf niets te verbergen. Poortjes bij schiphol, poortjes bij het voetbal en poortjes bij de kroeg. Zo zie je snel en gemakkelijk wie (potentieel) ellende veroorzaken en kun je hen weigeren.
Laatst gewijzigd door Miccie op 14 mei 2008, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertus
#128113
Gewoon spook artikelen int forum.
En dan iedereen mailen wanneer de echte datum is.
Kun je meteen iemand foto's van die rukkers laten maken die daar dan voor joker staan te wachten.
Staan ze mooi voor lul.
Nee ik heb een steeds mindere pet van die gasten op.
Snap best dat ze geen loon naar werk krijgen :yahoo:
Eerst maar eens draagkracht en respect kweken bij het gewone volk.
Door Huertecilla
#128116
[quote="Miccie"]
Van mij mag het in nederland zo ver gaan dat we onderhuids gechiped worden. [/quote]
...en bij >5 km/u te hard een stroomstoot  >:D
Een paar van die correctie-registraties op jouw chip en bij de grens met Duitsland gaat het licht automatisch op rood opdat je met jouw snelheidsmanie niet op hun autobahn komt  :-*

Erg grappig hoe jullie 'controle' invullen. Het betreft simpel de belasting. Geen adres = geen grip op welke heffing ook.

peter
Door Huertecilla
#128120
[quote="rsvfrank"]
Controle = veiligheid ,denk daar ook maar eens over na.
[/quote]

Dat is een verkoopargument ja.
Het enige wat bereikt wordt is dat de zich toch al heel redelijk gedragende brave burger nog strakker in diens keurslijf geperst wordt.
De misdadiger echter is per definitie niet aan regels gebonden en valt buiten het systeem, buiten de controle waardoor van toegenomen veiligheid nauwelijks sprake kan zijn.
Dan krijg je dat 'jij' een stroomstoot of automatische boete bij snelheidsovertreding krijgt en dat de camera bij 'jou' voor de deur registreert hoe de buurvrouw door een niet gechipte gemaskerde man verkracht wordt.

Ik heb liever dat ik voor mezelf kan/mag zorgen. Omdat ik niets te verbergen heb/geen skelet in de kast heb, heb ik keurig een vuurwapenvergunning voor mijn eigenbouw donderbus ;D
Verder ben ik onschuldig met recht op een prive-leven wat NIEMAND iets aan gaat; ook Grote Broer niet.

peter
Door Grandia
#128126
[quote="Miccie"]
Van mij mag het in nederland zo ver gaan dat we onderhuids gechiped worden. Ik heb net als Rolf niets te verbergen. Poortjes bij schiphol, poortjes bij het voetbal en poortjes bij de kroeg. Zo zie je snel en gemakkelijk wie (potentieel) ellende veroorzaken en kun je hen weigeren.
[/quote]
Jij bent eng :/
Door Huertecilla
#128136
[quote="Grandia"]Jij bent eng :/
[/quote]

Ik denk zelf dat het eerder gekke praat is dan onderbouwde overtuiging. RSVFrank moet het maar corrigeren als ik hem overschat.
Wat ik 'eng' vind dat ondanks de actuele topics daarover dit zonder remming op het wereldwijdeweb geetaleerd wordt.

peter
Avatar
Door rsvfrank
#128146
Echt eng wordt het pas wanneer iemand de ander continu van diens ongelijk of foute levenswijze wil overtuigen!

Ik denk dat je hier qua forum een beetje op een dwaalspoor gekomen bent, proberen eens wat te googlen ,dan kom je vast een leuk forum tegen waar je ideeën beter tot z'n recht komen .
Laatst gewijzigd door rsvfrank op 14 mei 2008, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Melanie.
#128166
[quote="rsvfrank"]

Ik denk dat je hier qua forum een beetje op een dwaalspoor gekomen bent, proberen eens wat te googlen ,dan kom je vast een leuk forum tegen waar je ideeën beter tot z'n recht komen .

i agree.  :) :friends:

[/quote]
Door Huertecilla
#128176
[quote="rsvfrank"]
Echt eng wordt het pas wanneer iemand de ander continu van diens ongelijk of foute levenswijze wil overtuigen!

Ik denk dat je hier qua forum een beetje op een dwaalspoor gekomen bent, proberen eens wat te googlen ,dan kom je vast een leuk forum tegen waar je ideeën beter tot z'n recht komen .

[/quote]

Je had toch gelijk Grandia.

Beste RSVFrank (en Melanie), het recht op vrije meningsuiting geldt niet alleen voor uitingen die jullie bevallen. Daarbij komt dat je niet het recht hebt om ALLES te uiten. Er staan hier regelmatig uitspraken die de rechten van anderen schenden. Soms zelfs uitspraken waar een moderator tegen zou moeten optreden omdat ze strafbaar zijn.
Ook kan je alleen een mening uiten als je die kan hebben, dus enige basis hebt om die op te baseren, anders is het een inhoudsloze opmerking.

Al met al een zichzelf onderbouwend topiconderwerp dit  :ok:

peter
Avatar
Door rsv mille evo
#128180
Heb je nu nog niet door dat dit niet het soort forum is waarbij alles anderbouwd moet worden, 't was hier altijd zo gezellig en ongedwongen met veel gelijk gestemden dus hou nu a.u.b op met flauwekul te posten o.k.?  :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door rsv mille evo
#128200
Ik deel je zorgen, maar ik probeer het beschaafd te houden, 1 persoon veroorzaakt hier de laatste tijd veel ergenis laten we proberen het hier leuk te houden
anders krijgen we hier van die motor-forum taferelen  :friends:
Avatar
Door zeeslot
#128201
Ik stop de discussie. Was redelijk maar krijgt een vervelend bijsmaakje.

Zodra er "op de man" gereageerd gaat worden, gaat het topic op slot.

:bye:


zeeslot

Word ook betalend lid van de ARA!