ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door thomas
#126493
Hallo mensen

Ik ben op zoek voor week 31 naar een motor aanhanger voor 3 motoren. Weet iemand een adres waar ik deze kan huren? Het liefste omgeving Drenthe waar ik woon.

Grt Thomas
Avatar
Door Tomba la bomba
#126727
Op marktplaats.nl kun je er wel een aantal vinden denk ik? Er staan op Martkplaats wel diverse huurtrailers waarvan ik me afvraag of je er ook wel echt 3 motoren op krijgt. Ik vond er een voor drie motoren om naar Folembray te gaan bij Joost motoren in Utrecht. Wel een profi ding, de middelste goot stond verder naar voren en de goten lagen op 60cm hartafstand van elkaar af. De trailer was 2.10mtr breed.

Succes, Tomba
Door Huertecilla
#126740
Als alternatief voor niet al te grote motorfietsen kan je een 2 paards-trailer lenen wellicht. Daar zijn er aardig wat van in Drenthe. Staan de fietsen ook binnen.

Dit is een 1,5 paards trailer Afbeelding

peter
Laatst gewijzigd door Huertecilla op 7 mei 2008, 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door thomas
#127442
een paardentrailer werkt niet moet 3 motoren mee hebben  ;)

mensen nog suggesties voor zaken in drenthe?
Door Huertecilla
#127450
[quote="thomas"]
een paardentrailer werkt niet moet 3 motoren mee hebben  ;)
[/quote]

Ja, en? Op de foto staat een smalle 1,5 paards. Je zet 1 motorfiets zover mogelijk vooruit in het midden, kunnen er twee achter naast. Tenminste, model RSV, geen GoldWing en als er geen kuip om zit is het helemaal makkelijk in elkaar schuiven. De laatste zet je erin aan de kant waar de voordeur zit: been there done that  ;) (hetgeen heerlijke herinneringen boven brengt over de maffe manieren waarop ik ooit motorfietsen vervoerd heb, maar dat is een off-aprillia-topic)
Wegen met de tank vol samen zeg 700 kilo, vet onder de zeg 1000 kilo die er in mag.

Ja een motorfietsaanhanger is makkelijker maar voordeel is dat ze binnen staan en er VEEL meer van zijn van die karren, zeker in Drenthe en beschadigen doe je ze niet snel.
Het is verder gewoon een suggestie, dus wat je wil. Wellicht kan je een busje lenen. Succes.

peter
Laatst gewijzigd door Huertecilla op 10 mei 2008, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!