ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#126469
Ik heb een setje Vortex clip-ons besteld voor de Mille bij Exclusive cycle parts in Hendrik Ido Ambacht
maar hij had in 1e instante de clip-ons geleverd voor de R versie. Spul terug gestuurd, hij heeft bevestigd
dat hij deze ontvangen heeft en hij zou de juiste versie (53mm) binnen een week of 2 opsturen.

We zijn inmiddels een week of 6 verder en ik krijg geen reactie meer van die gast (per mail of telefoon!)

Kent iemand die gast of woont in de buurt om er even voorbij te gaan (kost mij een dag).
#126546
altijd hetzelfde, krijg je het binnen een week dan weet je bijna zeker dat je er weer afscheid van kun nemen.
op het juiste spul kun je meestal geruime tijd wachten. geen bericht is iig geen slecht bericht, maar uit ervaring denk ik dat ze bewust niet reageren omdat ze zelf ook niet weten waneer het spul binnen komt, het is tenslotte wel appie spul...

atm zit ik ook al 2 week over tijd, te wachten op een kuipruit krijg atm ook geen reactie meer.
gelukkig woont hij om de hoek en dat is precies de reden dat ik daar vaker bestel.

Word ook betalend lid van de ARA!