ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#126616
jullie doen het goed :ok: goede discussie maar wel :friends: blijven. Super :ok: enne tja ik herken allebei jullie gevoelens.

Nee ik ben niet naar Spanje verhuist ;) maar kom regelmatig bij vrienden in la france, waar overgens de laatste jaren de regels behoorlijk aangescherpt worden mede door het gedrag van onze franse motorrijdende collega's. Iedereen kent de parijse motorrijders wel :rtfm: :rtfm: :rtfm:

alleen voor één ding moet ik echt de franse staat een  :ok: geven, ze bieden de motorrijders een alternatief in de vorm van circuits. Maar dan hebben ze wel de ruimte en wij helaas niet in Nederland.

Dus laten we inderdaad elkaar respecteren, hopen dat de dijken open blijven en we ons rijbewijs behouden ;)

rolf
#126618
Thnx Rolf,

Ik denk dat we ook wel dezelfde mening delen alleen heeft Peter er echt iets aan gedaan en is naar Spanje gegaan. Op dit moment zou ik nog niet uit NL weg willen om diverse redenen, familie, vrienden, financien en we hebben het hier (nog) best wel goed!
Door Huertecilla
#126621
[quote="mjvanderlaan"]
alleen heeft Peter er echt iets aan gedaan en is naar Spanje gegaan. [/quote]

...en voor die tijd actief in commissies, overlegorganen, door brieven schrijven etcetera. O ja, dingen (helpen) organiseren, club(s) oprichten  ;)

Nu ben ik bezig met de voorbereiding van een trip marokko in. Ja, vakantie. maar wel met een hulpdoel. Ik verander daarmee de wereld niet, DOE echter wel WAT. Niet door feel-good-geld tegen een klevende strijkstok te gooien maar ZELF  :)

peter
Door Huertecilla
#126739
Bedankt en bedankt. Horde 1 is de spaanse bureaucratie: 35 jaar oude brommer als historisch voertuig laten registeren. In heel europa is >25 jaar oud criterium genoeg = klaar. Hier heb je er een A4 vol bepalingen voor.
Daar staat dan tegenover dat de burgemeester in persoon wat 'hulpgoederen' koopt en letterlijk aandraagt.
Niet beter/slechter; anders  ;)

peter

Word ook betalend lid van de ARA!