ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door RSV1000 racer
#125922
Ja zuinig rijden kan ook met een Mille, heb gisteren met een leuke dame achter op gereden. Ik deed het rustig aan omdat haar niet direct de stuipen op het lijf wou jagen :gaga:
Normaal doe ik ±170km met een tank en dan gaat het lampje branden dat ik een tankstation moet opzoeken, nu heb ik meer dan 250km gereden voordat het lampje begon te branden. Dus wil je zuinig ruiden, neem een schone dame mee achterop :yes: :yes: :rotfl2: :rotfl2:
Door FastJ
#125923
Wat je bespaart aan benzine, geef je vast wel ergens anders aan uit. :-X
Avatar
Door arius
#125938
Hallo allemaal,


nou voor € 20.- aan condooms lijkt me ook overdreven  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:,

grtjes arius
Door Timfiz
#125939
:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Ik weet niet wat voor rubber jij gebruikt, maar die van mij zijn 20 euro per stuk en ik gebruik er toch echt 2 op een dag. Ik hou het dus maar op alleen rijden en dan maar wat meer verbruik.

Kijk een lelijk mokkel (ze heeft voor de buitenwereld toch een helm op, dus boeie) van 50 kg tot 90 kg zou voor mij wel werken. Boven de 90 gaat het verbruik weer omhoog.  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Onder de 50 heeft geen zin, want haar raak ik onderweg kwijt.  :help: :help:
Avatar
Door rrvm1971
#125968
hmmm...wat doe ik fout  :'(

trouwens op weg naar de SBK 1:19 gehaald terug helaas echter weer als vanouds
Laatst gewijzigd door rrvm1971 op 2 mei 2008, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ApriliaMan
#125971
[quote="MilleMaster"]
Ja zuinig rijden kan ook met een Mille, heb gisteren met een leuke dame achter op gereden. Ik deed het rustig aan omdat haar niet direct de stuipen op het lijf wou jagen :gaga:
Normaal doe ik ±170km met een tank en dan gaat het lampje branden dat ik een tankstation moet opzoeken, nu heb ik meer dan 250km gereden voordat het lampje begon te branden. Dus wil je zuinig ruiden, neem een schone dame mee achterop :yes: :yes: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Ja, en ......... hoe heeft die leuke dame dat hele zuinige en voorzichtige rijden ervaren ?      ;D
Door ApriliaMan
#125981
[quote="tuono-w"]
wil je echt zuinig rijden,

doe dan als

jandetimmerman
zet hem achter in je tdi-busje ;D ;D ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

Wie Jan de Timmerman aanpakt hier kan een enorme dreun terug verwachten  ;D
Avatar
Door Melanie.
#126042
[quote="tuono-w"]
wil je echt zuinig rijden,

doe dan als

jandetimmerman
zet hem achter in je tdi-busje ;D ;D ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]

jullie moeten nog 2 dagen wachten, hij is momenteel op dat hemelvaartsweekendje.  ;)
Door jandetimmerman
#126291
[quote="tuono-w"]
wil je echt zuinig rijden,

doe dan als

jandetimmerman
zet hem achter in je tdi-busje ;D ;D ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]Kweet waar je huis woont :yes: :yes: :yes: de shovel is onderweg :crazy: :crazy: :crazy:zullen we ff de boel egaliseren  :yes: :yes: :yes:ziet het er daar ook is netjes uit :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
Door RSV1000 racer
#126371
[quote="ApriliaMan"]
[quote="MilleMaster"]
Ja zuinig rijden kan ook met een Mille, heb gisteren met een leuke dame achter op gereden. Ik deed het rustig aan omdat haar niet direct de stuipen op het lijf wou jagen :gaga:
Normaal doe ik ±170km met een tank en dan gaat het lampje branden dat ik een tankstation moet opzoeken, nu heb ik meer dan 250km gereden voordat het lampje begon te branden. Dus wil je zuinig ruiden, neem een schone dame mee achterop :yes: :yes: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Ja, en ......... hoe heeft die leuke dame dat hele zuinige en voorzichtige rijden ervaren ?      ;D
[/quote]
Super we gaan binnenkort nog een keer, ga ik iets meer gas geven :gaga: :gaga: :yes: :yes:
Avatar
Door Silke
#126462
[quote="jandetimmerman"]
[quote="tuono-w"]
wil je echt zuinig rijden,

doe dan als

jandetimmerman
zet hem achter in je tdi-busje ;D ;D ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:  :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]Kweet waar je huis woont :yes: :yes: :yes: de shovel is onderweg :crazy: :crazy: :crazy:zullen we ff de boel egaliseren  :yes: :yes: :yes:ziet het er daar ook is netjes uit :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

mag je bij mij ook even langskomen...terrasje staat toch op instorten  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Word ook betalend lid van de ARA!