ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#125695
[quote="Timfiz"]
Ik denk dat hij zwaar in de wolken zit met die lekkere nurses om zich geen. Hij kan ze op dit moment ruiken denk :yahoo:
[/quote]

ik denk het ook!  hallo hallo rene.......  hier aarde voor rene......... kom eens van de roze wolk af jongen!!  hoe gaatie??? :)
#125715
[quote="Timfiz"]
Ik denk dat hij zwaar in de wolken zit met die lekkere nurses om zich geen. Hij kan ze op dit moment ruiken denk :yahoo:
[/quote]

Kan me wel voorstellen, liet mooi niks van me horen.

Afbeelding
#125775
[quote="rsv mille evo"]
Rene is nu vast bij z'n nicht in Friesland, mag ie natuurlijk niet achter de pc  :crazy: ;D
[/quote]

Is er toch één iemand die hem in de gaten kan houden.
Door ApriliaMan
#125795
René, ik hoop dat de ingreep goed geslaagd is. Heb ook nog wel een paar mooie Duitse röntgen vom Krankenhaus im Simmerath voor jou  ;D ( zoek de verschillen  ;D )
Door Renébagpipe
#125838
Hallo,

Eindelijk weer een teken van leven van mijn kant, reden hiervoor was echt dat ik vanaf 29 april, 09.00 (daadwerkelijk ingreep tussen 17.15 en 19.00 uur)  tot eigenlijk vanochtend, ' niet op deze wereld was"... Ik zal jullie alle details besparen, maar ingreep was zwaarder dan ikzelf (maar ook de chirurg) had verwacht. Ben dus een extra dag in ziekenhuis geweest vanwege zware narcose die ik had gehad en echt veel napijn.

Maar inmiddels weer een beetje bij kennis en 1 dag verblijf in Ureterp...... is de weg opwaarts ingeslagen.

Iedereen die vanaf de 29e getracht hebben mij te bereiken, via sms/voicemail e.d. dank voor de belangstelling, opbeurende woorden en teksten........ ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik deze berichten niet heb en/of ga beantwoorden........ bij deze in 1 keer.... een ontzettend dankjewel.......

Ik ben dus voorzien van een extra stukje metaal + nog een stukkie (ik noem het maar) rijgdraad, dit geheel is vastgezet met in totaal 7 schroeven..... dit schijnt nogal omvangrijk te zijn. Ik heb er geen kijk op c.q. verstand van.........
Ik ga de komende dagen proberen om weer een beetje beweging in linkerarm + schouder te krijgen en dus ook hier op het forum weer allerlei ' zin en onzin'  trachten te verkondiging.

Het zal inderdaad de komen dagen niet zo heel veel zijn.............. alhoewel je weet 't maar nooit. misschien mag het toch wel van m'n nicht.


Iedereen tot gauw........... Rene
#126001
Helaas heb ik een minder goed bericht, René ligt sinds vandaag weer in het ziekenhuis, nu in Drachten. Hij belde mij vanavond met dit bericht.

Na de operatie ging het eigenlijk prima, maar gisteren begon hij zich wat minder goed te voelen.  Vandaag werd dat een stuk slechter, dus toch maar even naar de dokter en vervolgens naar het ziekenhuis. Daar werd een longontsteking en longembolie geconstateerd. René zei dat hij waarschijnlijk een dag of 5 in het ziekenhuis moet blijven, dus voorlopig zal hij ook niet kunnen reageren hier op het forum.

Hoeveel pech kun je hebben?  :-\ Ik heb hem natuurlijk veel beterschap gewenst. Hij zou nog telefoon gaan regelen in het ziekenhuis, want hij mag zijn mobiel daar niet gebruiken. Als ik wat van hem hoor laat ik het julllie weten.

Groeten, Jarno
Laatst gewijzigd door FastJ op 2 mei 2008, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Vincent
#126008
[quote="rsv mille evo"]
Longembolie... :( , hopen dat het snel weer wat beter gaat, beterschap rene  :ok:
[/quote]Shit rene niet goed.....Beterschap vanaf hier.

Vincent

Word ook betalend lid van de ARA!