ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#124962
Misschien wat overdreven om hiervoor een apart Topic te plaatsten..... maar heb toch best wel veel reacties vanaf hier gehad, n.a.v. van 'afstapje afgelopen 15 april".

Eindelijk een goed bericht, althans vind ik....... begin volgende week, waarschijnlijk dinsdag 29 april ga ik onder het mes......
Chirurg hoefde gisteren niet eens naar de breuk te kijken, zag aan 'mijn uiterlijk''  en het verschil daarin vanaf vorige week (pijn en onregelmatige dag/nacht-indeling vreet aan je) dat een operatieve ingreep zeer nodig was.

Ben met spoed op lijst gezet, ziekenhuis-planning aangepast en zeer waarschijnlijk dus dinsdag a.s. Schroeven, plaatje en rijgdraad zullen dan onderdeel van m'n schouder gaan uitmaken.

Wilde dit toch even hier delen, daarna waarschijnlijk even een paar dagen bijkomen in Ureterp (Drachten), waar een schat van een nicht van me woont, lijkt me ook welmakkelijk / fijn zo'n persoonlijke verpleegster..........

:bye:
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 28 apr 2008, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miccie
#124969
volgens mij heb ik dat 15 april afstapje gemist ? what happened ? klinkt iig niet best ! is het met je racer gebeurd of de mille ?
Door Renébagpipe
#124980
[quote="Miccie"]
volgens mij heb ik dat 15 april afstapje gemist ? what happened ? klinkt iig niet best ! is het met je racer gebeurd of de mille ?
[/quote]

Dan heb je nog meer gemist............ is tegenwoordig allebei hetzelfde.... racer een "R".......... :yahoo:

Althans nu dus ff een paar weekjes even niet................ ;D

Sleutelbeen links geheel in de kreukels.....................

:bye:
Avatar
Door black bee
#124982
rene ik heb een beetje last van mijn rug en nog wat andere dingen , kan ik ook ff gebruik maken van
de verpleegster  ;D :angel:


maar sterkte met het herstel , trouwens wel knap van de chirurg dat hij nog verschil zag  :rotfl2: :rotfl2: :friends:
Avatar
Door AeroX
#124983
Suc6 met het herstel en hoop dat je snel weer op je fiets kunt rijden!!
Door Timfiz
#124987
[quote="black bee"]
rene ik heb een beetje last van mijn rug en nog wat andere dingen , kan ik ook ff gebruik maken van
de verpleegster  ;D :angel:


maar sterkte met het herstel , trouwens wel knap van de chirurg dat hij nog verschil zag  :rotfl2: :rotfl2: :friends:
[/quote]


:rotfl2: :rotfl2: heerlijk dit  :rotfl2: :rotfl2:

Rene nogmaals veel succes en hopen dat je dan echt aan de beurt bent.
Avatar
Door TuonoPeet
#124996
René, hou je taai en vlot herstel

vraag een titanium plaatje want carbon is nix  :yes:

Peter  :ok:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Renébagpipe
#125008
[quote="black bee"]
rene ik heb een beetje last van mijn rug en nog wat andere dingen , kan ik ook ff gebruik maken van
de verpleegster  ;D :angel:


maar sterkte met het herstel , trouwens wel knap van de chirurg dat hij nog verschil zag  :rotfl2: :rotfl2: :friends:
[/quote]

Ik zal haar uurloon voor dit soort externe gevallen even vragen.

en vwb het 2e........... moet je nagaan hoe ik er nu uitzie............. ;D
Door Renébagpipe
#125009
[quote="zeeslot"]
:-* kusje van de verpleegster  (vrouw van zeeslot is ook nurse  ;) )
[/quote]

Oeps........ oh ... ff verder lezend... dan is het goed. begon me ineens wat zorgen te maken............
Door Renébagpipe
#125010
[quote="TuonoPeet"]
René, hou je taai en vlot herstel

vraag een titanium plaatje want carbon is nix  :yes:

Peter  :ok:
[/quote]

Oké, zal eraan denken........ mocht ik een keuze hebben en op 'de tafel' nog iets kunnen uitbrengen.
Door Miccie
#125037
neej dat had ik dan al wel mee gekregen een dubbele RSV ! maar is het nou op de weg gebeurd of op t circuit.......kan ik ergens smullen van het verhaal of ga je het hieronder schrijven !? naja iig heel veel sterkte met het herstel !
Door Vincent
#125075
Ben een tijdje wat minder actief geweest op het forum maar uuhh Rene watskebeurt jongen. Sleutelbeen gebroken? en hoe is je mille er aan toe?

Vincent
Avatar
Door zeeslot
#125077
[quote="Vincent"]
Ben een tijdje wat minder actief geweest op het forum maar uuhh Rene watskebeurt jongen. Sleutelbeen gebroken? en hoe is je mille er aan toe?

Vincent
[/quote]Eh vinnie? WAZAAAAAAAPPPPPPPP? idd tijd niet gelezen op het forum. Welcome back!

Rene heeft idd. in France zijn sleutelbeen gebroken op het circuit  :-[
Door Vincent
#125078
[quote="zeeslot"]
[quote="Vincent"]
Ben een tijdje wat minder actief geweest op het forum maar uuhh Rene watskebeurt jongen. Sleutelbeen gebroken? en hoe is je mille er aan toe?

Vincent
[/quote]Eh vinnie? WAZAAAAAAAPPPPPPPP? idd tijd niet gelezen op het forum. Welcome back!

Rene heeft idd. in France zijn sleutelbeen gebroken op het circuit  :-[
[/quote]Mafkees die Rene, naja moet ik maar ff naar Friesland als tie daar is. Dan hoor ik het verhaal wel.

Rene sterkte vanuut Grunn en kop der veur 'tzal al goud kommn mien jong.

Vincent
Door Renébagpipe
#125124
[quote="Miccie"]
neej dat had ik dan al wel mee gekregen een dubbele RSV ! maar is het nou op de weg gebeurd of op t circuit.......kan ik ergens smullen van het verhaal of ga je het hieronder schrijven !? naja iig heel veel sterkte met het herstel !
[/quote]
Smullen van de misstap van een ander...... nu daal je toch behoorlijk wat treden op mijn schaal.

Inderdaad een soort 'beginnersfout', te rap vanuit de pits wegwillen gaan...... achterzijde begon te kwispelen.

Nu kan/kon ik Jarno wel de schuld daarvan gaan geven (die reed vlak voor mij weg.......) maar dat zou erg flauw en zeker niet correct zijn. Ik was waarschijnlijk iets teveel op hem gefocust, maar ja... ik heb tussen de sessies geen 'lappen' om de banden.

Trouwens niet dat ik enige illusie had om J bij te kunnen houden....... laten we dat even zeker vaststellen................

Ik hoop in ieder geval om 18 mei weer zover te kunnen zijn om met auto te rijden (gaat wel lukken hoor), om richting Spa te gaan.
Moet ook wel,heb met 2 man uit het oosten afsraken gemaakt en daar  ga ik toch m'n uiterste best voor doen om die na te komen.

Word ook betalend lid van de ARA!