ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#126033
Sterkte René, komt goed

Peter

*********Stuur die man eens een bloemetje met een ARA kaartje eraan want zijn laptop heeft ie natuurlijk niet bij zich.*******
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 2 mei 2008, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#126072
Rene 
Niet ziek zijn > maar beter worden .....

Staat er wel eens op zo'n kaartje 
het is tekst , maar toch 

In ieder geval  van harte beterschap  vanuit Vlaardingen
#126075
Pffff.. dat gaat lekker zeg  :-\
Ben je net uit het ziekenhuis moet je er voor wat anders weer heen  :sorry:
Veel beterschap toegewenst René!!!!!!

En ik hoop dat je er gauw weer bovenop komT!
Door Timfiz
#126077
:'( potjandorie zeg...........................................Das echt superpech hebben. Ook al lees je dit niet. Heel veel succes met het herstel van je longen.

FF geen peukie voor jouw Rene.  :help:
#126090
Even een update:

ik heb René net even kort gesproken. Hij krijgt medicijnen om het stolsel uit zijn longen te krijgen. De komende dagen zal hij zeker nog in het ziekenhuis liggen. Overigens vertelde hij dat ze dachten dat hij al langer met de longontsteking liep.
Positief is in ieder geval dat hij van de wond aan zijn schouder bijna geen pijn meer heeft, die geneest voorspoedig.

Hij vertelde dat alle reacties op het forum en de telefoontjes die hij ontvangen heeft hartverwarmend zijn, dat doet hem goed. Maar nu heeft René het verzoek gedaan om even nog geen telefonisch contact met hem te zoeken. Dat kost hem op dit moment te veel energie en hij is erg snel achter zijn adem.

Ik zal zijn kamer nummer en adres van het ziekenhuis hier posten. Zijn telefoonnummer dus nog even niet, op zijn verzoek.

Ziekenhuis Nij Smellinge
T.a.v. René Bruggeman, kamer 244
Postbus 20200
9200 DA Drachten

Je kunt hem ook een email sturen, die wordt dan door de afdeling patientenpost geprint en bij hem bezorgd: patientenpost@nijsmellinghe.nl
Een bos bloemen namens de ARA is onderweg.

Groeten, Jarno

PS. Hij vond het voor hemzelf wel jammer dat het nu zulk mooi motorweer is
#126135
Ben vanmiddag bij René geweest en jullie moeten allemaal de groeten hebben  :yes:
Heb de kamer opgefleurt met een giga ballon  :rotfl2: en uiteraard wat bloemetjes... :yes:
Door Party Marty
#126159
Potverd*mme René, das niet mis. Het zit ook niet mee he. Sterkte en heel veel beterschap. Hopelijk ben je er met de Aprilia Experience gewoon bij (ga in ieder geval wel voor je duimen :friends:)

Beterschap !!!
#126167
Rene,

We hebben elkaar nog nooit "live"ontmoet, ik ken/lees je naam via het forum. Ik wens je veel sterkte met je herstel. Niet is zo vervelend dat je gezondheid je in de steek laat.

Hopelijk stap je weer snel op je bike. Nog even volhouden.

Jeroen (R1-ner) ut Ljouwert
#126808
Net ff belletje gehad met René en gaat steeds beter  :friends:
Hij kan alweer grapjes maken en af en toe lachen  ;D Hij erkende zelfs dat ie al 50 was  :crazy: :rotfl2: :rotfl2:
Verblijft nu nog ff in Ureterpt deze week en het weekend, en heel
misschien dat ie de 11de nog ff bij de 11stedengroep bij silke langskomt  :friends:

Greetzz

Jelmer
#126815
[quote="ApriliaMan"]
Is René z'n logeer adres bekend in Ureterp ?
[/quote]

Uhm... geef hem anders ff een belletje of smsje (hij zit neit echt op internet, dus mailtje heeft nog ff geen nut),
want ik denk niet echt dat het gewenst is dat dat op het forum komt te staan  :secret:
Door ApriliaMan
#126825
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="ApriliaMan"]
Is René z'n logeer adres bekend in Ureterp ?
[/quote]

Uhm... geef hem anders ff een belletje of smsje (hij zit neit echt op internet, dus mailtje heeft nog ff geen nut),
want ik denk niet echt dat het gewenst is dat dat op het forum komt te staan  :secret:
[/quote]

Krijg het al via de bekende tam tam .......

Word ook betalend lid van de ARA!