ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Vincent
#126831
[quote="ApriliaMan"]
[quote="V-TWim"]
Rookwolken boven Metslawier... ;D
[/quote]

Nou Wim, ze maakt nu geen burnout met haar Mille .....
[/quote]Ze zit vast stiekem op de falco van.........  ;)
#126851
[quote="Vincent"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="V-TWim"]
Rookwolken boven Metslawier... ;D
[/quote]

Nou Wim, ze maakt nu geen burnout met haar Mille .....
[/quote]Ze zit vast stiekem op de falco van.........  ;)
[/quote]

No way...!!!
Door Vincent
#126864
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="V-TWim"]
Rookwolken boven Metslawier... ;D
[/quote]

Nou Wim, ze maakt nu geen burnout met haar Mille .....
[/quote]Ze zit vast stiekem op de falco van.........  ;)
[/quote]

No way...!!!
[/quote]Wahahaha  ;D maar je kan nu tenminste weer op je eigen brommert en nu ben ik wel benieuwd....

Vincent
#126885
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
[quote="Vincent"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="V-TWim"]
Rookwolken boven Metslawier... ;D
[/quote]

Nou Wim, ze maakt nu geen burnout met haar Mille .....
[/quote]Ze zit vast stiekem op de falco van.........  ;)
[/quote]

No way...!!!
[/quote]Wahahaha  ;D maar je kan nu tenminste weer op je eigen brommert en nu ben ik wel benieuwd....

Vincent
[/quote]

Pas maar op...ga gezellig mee naar de 11 steden...begint bij mijn privécircuit... :crazy: :tease: :yahoo: :kwijl:
Door Renébagpipe
#126942
:bye:

Is dus bedoeld als.... hallo......daar is tie weer. Hopelijk nu voor iets langere tijd....... heb het zeker vwb ziekenhuis-tijd voorlopig wel even gehad, maar ja, het was even nodig. Ik beschouw het zelf maar als een soort 50.000 km-update.

Het was afgelopen vrijdag een hele zware dreun, zowel geestelijk als lichamelijk. Maar de weg terug is weer ingeslagen, hopelijk ga ik dit keer wel zover dat het weer ' snelweg' wordt.

Het klinkt afgezaagd... maar ook deze keer weer enorm bedankt voor alle blijken van belangstelling. Het is altijd gevaarlijk om hier mensen speciaal in/bij te noemen, maar ik doe het toch......

Silke...... je komst op zaterdag was echt onverwacht.... zelf dusdanig dat ik even tranen in de ogen kreeg (ik heb het je afgelopen middag aan de telefoon al verteld, dus durf het hier ook te melden).
Jarno voor de telefonische contacten en updaten van hoe het mij verging + prachtige bloemstuk van de ARA
De ' ploeg van een man of 6'  die op zondag ineens de zaal geheel vulden...... toppie.

Ik wilde het verder hierbij laten......... allemaal tot spoedig weerziens. Ik ben nog zeker tot na de Pinksteren in het Friesche.
:friends:
Door Party Marty
#126978
Welkom thuis René :kwijl: :yahoo: :ok: Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Nu maar hopen dat je weer spoedig op de motor kan klimmen (al zul je uiteraard voorlopig wel andere dingen aan je hoofd hebben).

Beterschap en hou je taai ;)
#127003
[img width=419 height=600]http://i228.photobucket.com/albums/ee20 ... 3goofy.gif[/img]

Het allerbeste en mocht je je vervelen heb ik hier een kleurplaat bijgevoegd. Voor de 2e jeugd.  :ok:  :yahoo:
Door Renébagpipe
#127043
Lieve mensen....... nogmaals dank voor alle blijken van belangstelling.

Het gaat op dit moment absoluut de goede kant op, voel me goed, enkel de schouder (sleutelbeen) zal nog wel enige tijd van gewenning kosten, maar ook dat gaat elke dag een klein stapje vooruit.

Ik ben absoluut niet bijgelovig............. maar wil ' de Goden'  nu ook niet gaan verzoeken.......... dus ga een eind maken aan dit Topic.

Tot spoedig onder weer enigzins normale omstandigheden............

Ditmaal een slotje met een ' warm gevoel'        :friends:

Word ook betalend lid van de ARA!