ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#124446
Ik kreeg het navolgende trieste bericht binnen van iemand van de Ducati Club, voor de nabestaanden heel veel sterkte.
Ze was bij sommige van onze clubleden ook een goede bekende.

rolf

Zoals jullie misschien wel weten is afgelopen zondag tijdens het Rondje Regio een ongeval gebeurd waarbij Lieke Koreman ernstig gewond is geraakt.

Zojuist bereikte mij het verschrikkelijke bericht dat Lieke vanavond om 22:00 uur aan haar verwondingen is overleden.

We wensen haar man Peter, hun zoons en verdere familie en vrienden alle sterkte toe de komende tijd.

bestuur Ducati Club Nederland
Donald Huigen, Voorzitter

Dit register graag alleen gebruiken voor condoleances, praten met elkaar over-, of reageren op, kun je <http://www.dcnforum.com/ongeluk-ducatje ... 16507.html
doen.

Bedankt voor jullie begrip en sterkte allemaal met dit verlies.*

Verder bericht:

in tegenstelling tot de eerdere berichten zal de verzameplaats voor alle motoren zijn de op carpoolplaats Oosterhout / Dongen aan de A27.
Van daaruit gaan wij gezamelijk naar het mortuarium en rijden achter de stoet aan richting crematorium.

Omdat we toch wel op een grote opkomst hopen is dit organisatorisch even wat handiger. Gevolg is echter wel dat je om 13:30 uur op de carpoolplaats wordt verwacht.

Kortom:
zaterdag 26 april om 13:30 uur
carpoolplaats Oosterhout / Dongen A27

Voor degenen die echt niet anders kunnen volgen hieronder nog even de adressen van mortuarium en crematorium.

Uitvaartcentrum Oosterhout (mortuarium)
Veerseweg 11 te Oosterhout

Crematorium Zuylen Breda
Tuinzichtlaan 11 te Breda

Maar nogmaals, kom zoveel mogelijk naar de carpoolplaats.
Avatar
Door emille
#124447
Had het al gehoord van Bert  :-[ Vreselijk hè  :'(
Avatar
Door mjvanderlaan
#124448
Brrrr wat weer een naar bericht, sterkte familie & vrienden!
Door paldo55
#124453
Voor mensen die een persoonlijke boodschap willen schrijven voor de familie van Lieke, is het condoleanceregister op het Ducati-forum geopend.De link hiervan staat in het bericht van Rolf.

Deze zal t.z.t. aan de familie worden overhandigd.

Alvast bedankt
Avatar
Door Sjaakie
#124460
Zijn altijd mindere berichten. Sterkte aan de nabestaanden. R.I.P.
Door FastJ
#124496
Inderdaad een vreselijk bericht. Sterkte voor de nabestaanden.
Avatar
Door Deefski
#124514
Heftig zeg. Ik was zondag ff bij een van de controleposten om hallo te zeggen tegen een maat van me bij de Duc club.
Wat een kl@te voorval bij zo'n relaxed evenement.  :-[  :'(
Door ApriliaMan
#124580
Een veetje beel naar nieuws op dit moment.

Racemaatje waarmee we morgen richting Magny Cours rijden die z'n racemaatje heeft vorige week op Zolder een ongeluk gehad -> lag ligt in coma in Hasselt

Twee doden op Zolder met de Kawa dag

Vanavond vrouwelijk Ducati clublid

 
Avatar
Door daanrsv
#124587
Dat zijn berichten waar we niet op wachten. Gelukkig is ons clubje dit leed gelukkig nog gespaard gebleven (zo ver ik weet).
Avatar
Door AeroX
#124589
Sterkte aan de nabestaanden  :sorry:

Word ook betalend lid van de ARA!