ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door emille
#124037
Tijdens de Kawa-dag op Zolder is er vandaag na zo'n 10 minuten al een dodelijk slachtoffer gevallen en iemand zwaargewond geraakt. Er reed iemand heel langzaam op het rechte stuk bij start/finish! Ik was er al voorbij maar een vriend van me (Klaas, ook ex-Mille-rijder) heeft hem gezien tot zijn schrik maar kon er gelukkig langs. Daarna is iemand er vol tegenaan gereden (>200 km/uur) met alle gevolgen van dien. Het bleek een medewerker te zijn van Kawasaki die ter plekke overleden is............ Wij waren als eersten de baan op als experts en hebben slechts 3 ronden gereden, daarna is alles afgevlagd en afgeblazen voor de rest van de dag. Ben echt nog helemaal van de leg. Geen grappen over japanners of een verkeerd merk of zo SVP daar ben ik niet voor in de stemming  :'(
Door tmbmw
#124051
Daar denk je niet aan als je circuit gaat rijden, maar bizarre ongelukken zijn er altijd.
Wel even schrikken als je zoiets lees.
Avatar
Door emille
#124058
De tweede is ook overleden in het ziekenhuis  :'(
Avatar
Door Sjaakie
#124060
Dat zijn geen berichten. R.I.P. Sterkte aan de nabestaanden
Door ApriliaMan
#124065
Afschuwelijk om te lezen ...... ook al omdat je zelf over een paar dagen met de camper afreist naar 2 dagen racen op Magny Cours op 26/27 april en op 30 april een dag Spa Fr.
Door brander
#124070
[quote="emille"]
De tweede is ook overleden in het ziekenhuis  :'(
[/quote]
hoorde het ook is idd zeer triest.

sterkte voor de nabestaanden.
Avatar
Door AeroX
#124106
Geen woorden voor  :sorry:
Sterkte aan de nabestaanden!
Avatar
Door motorgirl
#124123
Wat een mooie dag had moeten worden wordt zo een dag om nooit te vergeten. Verschrikkelijk :'(
Sterkte aan de nabestaanden en diegene die op deze dag aanwezig waren. Dit zal er zeker inhakken.

Word ook betalend lid van de ARA!