ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door v-TWim
#125179
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]

Is rinket een dorp verder op gaan zitten?  ;D wat voor zaak is het eigenlijk? ben er zelf nog nooit geweest  :bye:
[/quote]

http://www.rinketmotorsport.nl

Goedkope banden, super service...kan alles, heeft verstand van zaken en het is altijd gezellig bij hem. Ga er volgende week naartoe om mijn motor te laten verlagen en 4 mei ga ik met hem naar Papenburg op het circuit  :yahoo: Tenminste is de bedoeling maar op dit moment regent het boetes in huize Silke  :rtfm: :secret: :sorry:
[/quote]

Ben je niet bang dat je grondspeling te kort gaat komen? Zeker op het circuit ben je dat wel nodig. Als ik zie dat ik mijn standaard op straat al in het asfalt plant... Skggggggg, schrik... :bad:

Enne Jan, Ff kalmpies an he? "Domme dozen" hebben we hier niet... :no:
Laatst gewijzigd door v-TWim op 27 apr 2008, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Silke
#125256
Wat Jan betreft...ben het wel gewend van hem, komt helaas niets zinnigs uit hem  :gaga: :tease:

Ik laat hem maar 1 cm verlagen, voor en achter en als het zondag niet bevalt gaan we het weer veranderen. Het probleem is dat ik met mijn voeten niet zo goed op de grond kom, tenenwerk...beetje lastig als je verkeerd geparkeerd hebt, achteruit drukken kan dus niet  :-[  :-X
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#125264
dan lijkt mij 1 cm ook niet zoveel... 3 a 4 cm zal meer zoden aan de dijk zetten...
Avatar
Door Silke
#125270
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]Hee daar ga ik Dinsdag ook ff heen voor een setje Dunlop qualifiers en een kleine beurt.

quanta costa......€375,-  ;D

Vincent

En Evo ik denk dat Silke zich vergist naar mijn weten zit ie nog steeds in Ten Post.
[/quote]

Doe Henk de groeten van mij  :friends:
Avatar
Door Silke
#126141
Ik word echt gek...ben ik lekker aan het rijden, kom net van René weg, trek op en ja hoor...niets meer...helemaal niets meer  :no: :no: :no:
Hij houd er gdv mee op...krijg hem ook niet meer aan de gang, elektriciteit is goed...als je hem op contact zet hoor je niet de benzinepomp, helemaal niets !!! Lijkt erop dat hij onder het rijden op startonderbreking is gegaan ??? Heb maar weer de wegenwacht gebeld maar die beste man kon niets doen, Motodrome uit Burgum heeft mijn kreng (sorry, even een gevoelsuiting) opgehaald en ik met een "taxi" naar huis. Is maar goed dat de koekblikken het hier nog wel doen 
Avatar
Door GERBEN
#126220
Heb je er een apart alarm opzitten of alleen de standaard startonderbreker met chip in sleutel? Ik heb vorige week ook stilgestaan na een tik op het relais deed de motor het weer! ff de bedrading volgen van ring bij contactslot naar relais achter linkerkuip!

Ben gisteren bij HPmotoren geweest daar heb ik de mijne gekocht in december heb geprobeerd een afspraak te maken voor paar garantie dingen en kreeg als antwoord zet de motor maar neer. Ik wilde graag een afspraak maken maar dat kon niet volgens de monteur!? Heeft iemand hier ervaringen mee of met dit bedijf?

Ik hoop dat de jouwe het snel weer doet

Gerben
Avatar
Door Silke
#126223
E zit geen alarm op alleen de standaard startonderbreking, ik heb zoiets al eerder gehad met mijn Blade, daar was het probleem het spybal alarmsysteem...hoop dat ik gauw weer kan rijden, word namelijk gek zonder mijn appie ook al word ik er gek van  :gaga:
Door Huertecilla
#126228
Tja, 'vooruitgang'  ;D
Ik begrijp de noodzaak vanwege diefstal en verzekeringseisen doch persoonlijk heb ik er een wat andere opvatting over en dus invulling van.
Een low-tech maar leefbaar compromis is een ouderwets lekker lastig bereikbaar balhoofdslot en een 'geheime' aan/uit-schakelaar.
Effectief, storingsvrij en heb je zelfs geen gedonder meer met een mottig contactslot of wat ook  :ok: 
Nu nog een balhoofdslot met mechanische cijfercombi en je kan ook geen sleutelje meer verliezen.

peter
Laatst gewijzigd door Huertecilla op 4 mei 2008, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Silke
#126805
Heb telefoontje gehad van motodrome, was een zekering doorgebrand, heeft ie vervangen maar hij blijft doorknallen...nu begint het zoeken naar de beroemde speld in de hooiberg  :sorry:
Avatar
Door TuonoPeet
#126826
Dan is het duidelijk waar hij moet zoeken.......

Bel hem op en zeg dat je a.s. weekend echt moet rijden!!!!

you hebt  PM

Peter    :bye:
Avatar
Door Silke
#126854
Oke jongens  :help:  De fout zat dus in de remklauw die door hoekstra is vervangen, hoe pak ik die vent aan...135 euro plus uurloon...Arjen van Motodrome heeft voor mij overuren gedraaid, echt een super gozer...vent...monteur...en ik
hoop dat hij de 11steden met ons mee gaat rijden...ik heb het helemaal gehad met hoekstra, hoe pak ik hem het beste aan ? Motor heeft nog garantie maar hij was afwezig door zijn vakantie...dus  :help:
Avatar
Door rsv mille evo
#126857
??? een probleem in de remklauw waardoor de zekering er uit vliegt??, lijkt mij niet, iets met de bedrading van de remlichtschakelaar zeker?  :bye:
Door Vincent
#126858
Tsja de kosten moet je dus op hem verhalen, ik zou zeggen er heen met je man en confronteer hem er mee. Wil hij niet betalen dan rechtsbijstandverzekering inschakelen. Oh ja is hij ook lid van bovag of zo die kan je dan eventueel ook inlichten.

Vincent
Avatar
Door TuonoPeet
#126875
mille evo heeft een punt, achterremklauw is niets elektrisch aan of er is ergens een draad klem gesleuteld ?
Laat je het verhaal heel goed en duidelijk (door Arjen) vertellen des te sterker sta je straks als je wil klagen
en schrijf het op..

Peter  :bye:

kontroleer: heeft het rempedaal een beetje vrije slag (als je hem intrapt)
idem voor je voorrem, heel belangrijk!
Avatar
Door Silke
#126878
[quote="TuonoPeet"]
mille evo heeft een punt, achterremklauw is niets elektrisch aan of er is ergens een draad klem gesleuteld ?
Laat je het verhaal heel goed en duidelijk (door Arjen) vertellen des te sterker sta je straks als je wil klagen
en schrijf het op..

Peter  :bye:

kontroleer: heeft het rempedaal een beetje vrije slag (als je hem intrapt)
idem voor je voorrem, heel belangrijk!
[/quote]

Hij had over de sensor...
Avatar
Door Silke
#126888
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
Door jandetimmerman
#126895
[quote="Silke"]
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
[/quote] :bad: :bad: :bad: :secret: :secret: :secret: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door Silke
#126908
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
[/quote] :bad: :bad: :bad: :secret: :secret: :secret: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jaloers ???
Avatar
Door Silke
#126910
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
[/quote] :bad: :bad: :bad: :secret: :secret: :secret: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jaloers ???
[/quote] :-*
:tease: :rotfl2:
Door jandetimmerman
#126911
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
[/quote] :bad: :bad: :bad: :secret: :secret: :secret: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jaloers ???
[/quote]wie weet :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:

Word ook betalend lid van de ARA!