ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#124689
[quote="Silke"]
Heeft trouwens een voordeel het motorloos zijn...mijn cabrio is ook weer gewassen  :yes: :yahoo: :rotfl2:
[/quote]

en het huis is schoon, de was gewassen, boerenkool ipv pizza ;D ;D ;D
Avatar
Door Silke
#124690
[quote="rolf"]
[quote="Silke"]
Heeft trouwens een voordeel het motorloos zijn...mijn cabrio is ook weer gewassen  :yes: :yahoo: :rotfl2:
[/quote]

en het huis is schoon, de was gewassen, boerenkool ipv pizza ;D ;D ;D
[/quote]

dat ook ja  :rotfl2:  en ik heb weer een keertje gewerkt  :rotfl2:
Avatar
Door DNNZ
#124694
[quote="Silke"]
Vandaag met Hoekstra gebelt, wil hij alleen maar de remblokken vervangen en de schijf laten zitten...no way  :no:
Heb tegen hem  gezegd dat die ook vervangen moet worden maar dat vind hij dus niet maar hij zal wel even kijken, ja echt niet, doet ie niet... :no:
Ben ff naar Burgum gereden om echt zeker te weten dat remschijf vervangen moet worden...ja dus  :yes: die is niet meer te gebruiken dus moet ik er maar werk van maken.
Volgens Bovag moet ik 2 onafhankelijk getuigen hebben die zeggen dat de schijf vervangen moet worden en er ook naar de pomp gekeken moet worden en dan kan ik een klacht indienen en eisen dat het alsnog gebeurt of vergoed word aangezien ik de motor met de 2de getuige ga ophalen en linea recta naar Burgum breng om gerepareerd te worden. Tjonge jonge waarom moet dit allemaal zo moeilijk  ??? Het gaat maar om 200 euro (verkoopprijs dan)... >:(  :rtfm: Wat een gedoe...
[/quote]

Als nu blijkt dat die twee getuigen vinden dat ook je schijf vervangen moet worden, dan zou ik ook die extra kosten (vrije dag, gereden kilometers, etc) bij Hoekstra neerleggen. Deze kosten waren tenslotte te voorkomen door Hoekstra  :rtfm:
Door Renébagpipe
#124712
[quote="rsv mille evo"]
;D we zijn er weer  ;D
[/quote]

Waar ben je geweest dan......... ver weg ..........  ;D

Sil, vasthouden...... tenzij je zelf natuurlijk zo snel mogelijk weer wilt rijden..........

Heb trouwens bij mij thuis ook nog wat klusjes............ voelje vooral niet te bezwaard om iets aan te bieden......... :angel:
Door jandetimmerman
#124715
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rsv mille evo"]
;D we zijn er weer  ;D
[/quote]

Waar ben je geweest dan......... ver weg ..........  ;D

Sil, vasthouden...... tenzij je zelf natuurlijk zo snel mogelijk weer wilt rijden..........

Heb trouwens bij mij thuis ook nog wat klusjes............ voelje vooral niet te bezwaard om iets aan te bieden......... :angel:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Avatar
Door Tuono GR66
#124773
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="rsv mille evo"]
;D we zijn er weer  ;D
[/quote]

Waar ben je geweest dan......... ver weg ..........  ;D

Sil, vasthouden...... tenzij je zelf natuurlijk zo snel mogelijk weer wilt rijden..........

Heb trouwens bij mij thuis ook nog wat klusjes............ voelje vooral niet te bezwaard om iets aan te bieden......... :angel:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
[/quote]
Rene  ik denk dat Jan zijn diensten aanbied 
Door Miccie
#124857
hij heeft vooral wat met spijkers een een hamer......misschien dat je iets kunt bedenken voor hem.

Heet Silke zich al aan je aangeboden   >:D
Door jandetimmerman
#124863
[quote="Miccie"]
hij heeft vooral wat met spijkers een een hamer......misschien dat je iets kunt bedenken voor hem.

Heet Silke zich al aan je aangeboden   >:D
[/quote]WAtzegie ??? ??? ??? heet Silke ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door Silke
#124880
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Miccie"]
hij heeft vooral wat met spijkers een een hamer......misschien dat je iets kunt bedenken voor hem.

Heet Silke zich al aan je aangeboden   >:D
[/quote]WAtzegie ??? ??? ??? heet Silke ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]


:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: als jullie eens wisten wat ik vandaag heb meegemaakt  :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Oke...zal het maar vertellen...zat voor het eerst sinds 15 jaar weer bij iemand achterop...jongens...was net alsof ik met dé ghostrider op stap was.... :yahoo: :yahoo: :yahoo: kicken geweldig super maar gelukkig heb ik morgen mijn brommertje terug  :yes: :yes: :yes: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Door jandetimmerman
#124887
Iedereen weer opgepast :yes: :yes: :yes: kinderen van de straat :yes: :yes: :yes: en de kat naar binnen,want Sil gaat weer brommerrien :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door Silke
#124938
[quote="jandetimmerman"]
Iedereen weer opgepast :yes: :yes: :yes: kinderen van de straat :yes: :yes: :yes: en de kat naar binnen,want Sil gaat weer brommerrien :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jep wacht op een telefoontje van Hoekstra...heeft remklauwen vervangen en de cilinders, ben benieuwd of ook de remschijf nieuw is.
Hij heeft trouwens gebruikte onderdelen op mijn Mille gezet, had nog een Mille staan...weet nog niet of ik daar zo blij mee moet zijn  ???
Avatar
Door Silke
#124942
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
Door Renébagpipe
#124960
WQel even voorzichtig alles eerst proberen en na een paar km's stoppen om alles ff te controleren.

Buiten dit, fijn dat het toch redelijk vlug is gegaan...............  :bye:
Avatar
Door Silke
#124961
[quote="Renébagpipe"]

WQel even voorzichtig alles eerst proberen en na een paar km's stoppen om alles ff te controleren.

Buiten dit, fijn dat het toch redelijk vlug is gegaan...............  :bye:
[/quote]

Heb hem net aan de telefoon gehad...heeft de remschijf op de schuurmaschine gehad  ??? Ga hem nu ophalen en dan maar naar Rinket...
Door Renébagpipe
#124965
[quote="Silke"]
[quote="Renébagpipe"]

WQel even voorzichtig alles eerst proberen en na een paar km's stoppen om alles ff te controleren.

Buiten dit, fijn dat het toch redelijk vlug is gegaan...............  :bye:
[/quote]

Heb hem net aan de telefoon gehad...heeft de remschijf op de schuurmaschine gehad  ??? Ga hem nu ophalen en dan maar naar Rinket...
[/quote]

Heeft die de oude dus afgevlakt,   kan geen probleem zijn, ligt eraan hoeveel eraf is gegaan en of het recht is gebeurd..........
Laatst gewijzigd door Renébagpipe op 27 apr 2008, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Tuono GR66
#125065
hoe warm is die schijf wel niet geworden ? 

Gelukkig is het maar een achterrem >  ff goed testen

Voor had ik dit nooit geaccepteerd ?
Avatar
Door rsv mille evo
#125072
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]

Is rinket een dorp verder op gaan zitten?  ;D wat voor zaak is het eigenlijk? ben er zelf nog nooit geweest  :bye:
Door Vincent
#125074
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]Hee daar ga ik Dinsdag ook ff heen voor een setje Dunlop qualifiers en een kleine beurt.

quanta costa......€375,-  ;D

Vincent

En Evo ik denk dat Silke zich vergist naar mijn weten zit ie nog steeds in Ten Post.
Laatst gewijzigd door Vincent op 26 apr 2008, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Sjaakie
#125088
[quote="Tuono GR66"]
hoe warm is die schijf wel niet geworden ? 

Gelukkig is het maar een achterrem >  ff goed testen

Voor had ik dit nooit geaccepteerd ?
[/quote]

Ik had het achter ook niet geaccepteerd.
Door Harrie van Til
#125097
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]Hee daar ga ik Dinsdag ook ff heen voor een setje Dunlop qualifiers en een kleine beurt.

quanta costa......€375,-  ;D

Vincent

En Evo ik denk dat Silke zich vergist naar mijn weten zit ie nog steeds in Ten Post.
[/quote]

Inderdaad: zie kaartje.

HArrie van Til, shiverslaafd
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Silke
#125105
[quote="Vincent"]
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]Hee daar ga ik Dinsdag ook ff heen voor een setje Dunlop qualifiers en een kleine beurt.

quanta costa......€375,-  ;D

Vincent

En Evo ik denk dat Silke zich vergist naar mijn weten zit ie nog steeds in Ten Post.
[/quote]

Klopt...sorry...ik kom langs Ten Boer en hij zit in Ten Post
Avatar
Door Silke
#125106
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]

Is rinket een dorp verder op gaan zitten?  ;D wat voor zaak is het eigenlijk? ben er zelf nog nooit geweest  :bye:
[/quote]

http://www.rinketmotorsport.nl

Goedkope banden, super service...kan alles, heeft verstand van zaken en het is altijd gezellig bij hem. Ga er volgende week naartoe om mijn motor te laten verlagen en 4 mei ga ik met hem naar Papenburg op het circuit  :yahoo: Tenminste is de bedoeling maar op dit moment regent het boetes in huize Silke  :rtfm: :secret: :sorry:
Door jandetimmerman
#125119
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]

Is rinket een dorp verder op gaan zitten?  ;D wat voor zaak is het eigenlijk? ben er zelf nog nooit geweest  :bye:
[/quote]

http://www.rinketmotorsport.nl

Goedkope banden, super service...kan alles, heeft verstand van zaken en het is altijd gezellig bij hem. Ga er volgende week naartoe om mijn motor te laten verlagen en 4 mei ga ik met hem naar Papenburg op het circuit  :yahoo: Tenminste is de bedoeling maar op dit moment regent het boetes in huize Silke  :rtfm: :secret: :sorry:
[/quote]Zoals eerder gezegd domme doos :crazy: :crazy: :crazy: offfffffff was het speedy conzales :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :bye: :bye: :bye:
Door Renébagpipe
#125123
[quote="Silke"]
[quote="rsv mille evo"]
[quote="Silke"]
[quote="zeeslot"]
Als het spul is dat in goede staat is, is het toch prima  :ok:
[/quote]

Laat het wel even controleren door Rinket Motorsport in Ten Boer, even het zekere voor het onzekere nemen  :yes:
[/quote]

Is rinket een dorp verder op gaan zitten?  ;D wat voor zaak is het eigenlijk? ben er zelf nog nooit geweest  :bye:
[/quote]

http://www.rinketmotorsport.nl

Goedkope banden, super service...kan alles, heeft verstand van zaken en het is altijd gezellig bij hem. Ga er volgende week naartoe om mijn motor te laten verlagen en 4 mei ga ik met hem naar Papenburg op het circuit  :yahoo: Tenminste is de bedoeling maar op dit moment regent het boetes in huize Silke  :rtfm: :secret: :sorry:
[/quote]

Oh... stiekum alleen op het circuit te keer gaan...... althans zonder 'ons'      ;D

Word ook betalend lid van de ARA!