ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Silke
#126913
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
[/quote] :bad: :bad: :bad: :secret: :secret: :secret: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jaloers ???
[/quote]wie weet :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

goed zo...
Avatar
Door rsv mille evo
#126915
[quote="Silke"]
[quote="TuonoPeet"]
mille evo heeft een punt, achterremklauw is niets elektrisch aan of er is ergens een draad klem gesleuteld ?
Laat je het verhaal heel goed en duidelijk (door Arjen) vertellen des te sterker sta je straks als je wil klagen
en schrijf het op..

Peter  :bye:

kontroleer: heeft het rempedaal een beetje vrije slag (als je hem intrapt)
idem voor je voorrem, heel belangrijk!
[/quote]

Hij had over de sensor...
[/quote]
zit wel een sensor voor je km teller bij de achter schijf :yes: wel een vreemde storing, nog nooit eerder van gehoord, in ieder geval mooi dat ie het weer doet  :yahoo:
Door jandetimmerman
#126916
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
[/quote] :bad: :bad: :bad: :secret: :secret: :secret: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jaloers ???
[/quote]wie weet :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]Ja mama :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:

goed zo...
[/quote]
Avatar
Door Silke
#126922
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Guys and girls...heb je een probleem met je Appie... ga naar motodrome in burgum...de mijne is zojuist klaar...Arjen heeft er uren aan gewerkt zodat ik de 11steden kan rijden, heb hem en zijn maatjes uitgenodigd voor de BBQ...hij is echt TOP TOP TOP...super...ben gek op hem  :man_in_love:
[/quote] :bad: :bad: :bad: :secret: :secret: :secret: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Jaloers ???
[/quote]wie weet :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]Ja mama :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:

goed zo...
[/quote]
[/quote]

Ja mama ? ...krijg je nog wel  :crazy: you are on my list...the black one... :crazy:
Laatst gewijzigd door Silke op 8 mei 2008, 06:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Silke
#126992
Motor is terug  :yahoo: de sensor was gesmolten  ??? misschien dat het te maken had met mijn remschijf maar dat Arjen niet met zekerheid zeggen.
Nu moet ik dus het kostenplaatje proberen terug te halen bij Hoekstra... :rtfm: >:( >:D
En ook maar even hopen dat ik nu verlost ben van al dat gedoe met mijn motor 
Avatar
Door rolf
#126998
silke ik wil je niet ontmoedigen maar in de Nederlandse wet is het zo geregeld dat als een leverancier een fout maakt deze in de gelegenheid gesteld moet worden deze te herstellen binnen een gestelde termijn.

Als blijkt dat deze dit niet doet of niet goed doet, dan moet hij schriftelijk op de hoogte gesteld worden dat als hij het niet voor elkaar krijgt de gedupeerde iemand anders mag inschakelen. En dit weer in rekening mag brengen bij deze leverancier.

Ook staat er in de Nederlandse wet dat een leverancier nooit hoger aansprakelijk gesteld kan worden dan de aanneemsom. (behalve bij gevolgschade)

Nu krijg jij de rekening van Motodrome en die moet je gaan verhalen op Hoekstra, heb je van te voren hierover een afspraak gemaakt. ???

Ik weet het gerechtigheid hebben of behalen is een moeilijk begrip en zeker het gevoel wat je ermee hebt.

succes

rolf
Avatar
Door Silke
#127051
Dat is helaas waar, wij delen de kosten en dat is al heel wat... :yes:

Voor de rest moet ik even het vertrouwen in de motor terug vinden, heb in hele korte tijd heel wat met hem gehad en hoop dat het nu weer klaar is.
Arjen van motodrome gaat met de 11steden mee, zei al tegen hem, heb ik mijn privé monteur bij de hand  :rotfl2: maar helaas zodra hij mij nummer in het beeldscherm gaat zien gaat hij zijn mobieltje uitzetten  :help:  :rotfl2: Zal zorgen dat ik mijn wegenwachtpasje bij me heb  :yes: :friends:
Avatar
Door Tuono GR66
#127124
[quote="Tuono GR66"]
Silke

Dan wordt het tijd om het mondelinge traject te verlaten.

Of te wel
Stel hem schriftelijk aansprakelijk voor de onstane schade.
Geef hierin aan dat je hem in staat stelt om binnen redelijke termijn hierin te voldoen (motor ophalen etc)
, als hij daar niet in kan voldoen >>  je vervangend vervoer eist op zijn kosten.

Als hij dit niet wil >>  dat je eventueel de schade laat herstellen en de rekening naar hem stuurt.
Laat hem op je brief schriftelijk reageren.

Je staat in je recht > mag je rustig aangeven.

Ik weet niet of er nog forum leden zijn die wat wetskennis tot zich genomen hebben !!!
Geef Silke ff wat wettelijke kracht termen om in de brief te verwerken.

[/quote]
Zie de opmerking van Rolf
Dat is ook de reden dat ik de brief voorstelde

Word ook betalend lid van de ARA!