ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#123192
Deze stond vanmorgen voor de zaak van Mieke  :kwijl: :kwijl:

Afbeelding

De klant van Mieke die hem voor deze dag gehuurd had. Kwam met een verschrikkelijke glimlach op zijn mond aanrijden. Hij had voor deze bijzondere dag een jethelm opgezet zonder oordopjes om toch maar van het geluid te genieten.  :ok: :ok: :ok:

Afbeelding

En, hoe voelt dat nou

Afbeelding

Jeffrey zou er wel eens een ONKaatje mee willen rijden

Afbeelding

Wel speciaal allemaal

Afbeelding

Afbeelding
#123204
Gaaf ding hoor, las er idd laatst een stukje over dat de duc club NL er 1 had gekocht. Leden van de club kunnen hem voor een zacht prijsje een dag lenen, begreep ik. Was een gast uit het Noorden die hem ingereden heeft.
#123494
Het wordt tijd voor de Aprilia V4 zijn we van dit geneuzel af ...... ;D ;D ;D


Kom ik dan ook op de foto ?  ;)

Maar eerlijk is eerlijk ik zou er wel één keertje op willen rijden. Ik sta ook al genoteerd voor een proefritje op de KTM RC8 .......
#123622
[quote="robz"]
hmm vind hem eigenlijk een beetje lomp.... mag ik dat nog zeggen na alle lofzang?  vind een 848 veel mooier :angel:
[/quote]

Ik ben het met je eens, ik ben ook niet echt gecharmeerd van het ontwerp. Ik snap ook alle ophef niet, vooral de neus oogt erg lomp.
Als DCN-lid sinds 1996 zou ik hem ook kunnen huren, maar ik denk dat ik bedank  ;)
#123693
[quote="rsvjan"]
[quote="robz"]
hmm vind hem eigenlijk een beetje lomp.... mag ik dat nog zeggen na alle lofzang?  vind een 848 veel mooier :angel:
[/quote]

dit jaar nog Rob, of voor het nieuwe seizoen ???? (een witte!) en niet alleen mooier, ook betaalbaarderderdere..... :help:
[/quote]

vind die witte idd erg mooi. Durf alleen geen duc te kopen. Heb trouwens nog bere naar mijn zin op mijn mille :)  eerst nog maar eens een paar seconden vinden op assen..... 8)
#123702
[quote="rsvjan"]
[quote="robz"]
hmm vind hem eigenlijk een beetje lomp.... mag ik dat nog zeggen na alle lofzang?  vind een 848 veel mooier :angel:
[/quote]

dit jaar nog Rob, of voor het nieuwe seizoen ???? (een witte!) en niet alleen mooier, ook betaalbaarderderdere..... :help:
[/quote]

Heb vernomen dat er uitgeklede goedkope LIGHT versie op de markt komt ......... ;D ;D ;D
#123718
[quote="emille"]
[quote="robz"]
hmm vind hem eigenlijk een beetje lomp.... mag ik dat nog zeggen na alle lofzang?  vind een 848 veel mooier :angel:
[/quote]

Ik ben het met je eens, ik ben ook niet echt gecharmeerd van het ontwerp. Ik snap ook alle ophef niet, vooral de neus oogt erg lomp.
Als DCN-lid sinds 1996 zou ik hem ook kunnen huren, maar ik denk dat ik bedank  ;)
[/quote]

Ben het met je eens maar het geluid is zo verschrikkellijk mooi van die fiets. De rillingen liepen over men rug

Word ook betalend lid van de ARA!