ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door arius
#114561
Hallo allemaal,

hij was rood, nu een mooie witte, beetje geprutst voor op het circuit :bye:,


grtjes arius
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#114592
Erg mooi  :worship: :worship:

Vooral die leeeeeuw  :man_in_love: :man_in_love: :man_in_love: :man_in_love: :kwijl:
Avatar
Door emille
#114598
Ik vind het een mooi stukje huisvlijt  :yes:
Avatar
Door arius
#114603
Hallo allemaal,

Netjes gedaan Arius heb je die leeuw ook gespoten of is dat een sticker? 

de leeuw is ook gespoten, eerst uitgeprint(en vergroot)toen uitgesneden, daarna op het kuipje overgetroken, toen met fineline tape afgeplakt,



grtjes arius

ps er is ook nog een kontje opkomst
Door Timfiz
#114641
Wat een  :kwijl: kuip heb je daar gemaakt. Mooie belijning heeft deze topkuip. Hij lijkt wel anders dan een standaard topkuip.  :ok: Hoe heb je hem dicht gemaakt of was dat zo.

De leeuw is echt  :worship:. Ik heb hem binnenkort in EPS.  :yes: :yes: :yes: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :tease: :tease: :tease:
Door Jordi
#114644
[quote="Timfiz"]
Wat een  :kwijl: kuip heb je daar gemaakt. Mooie belijning heeft deze topkuip. Hij lijkt wel anders dan een standaard topkuip.  :ok: Hoe heb je hem dicht gemaakt of was dat zo.

De leeuw is echt  :worship:. Ik heb hem binnenkort in EPS.  :yes: :yes: :yes: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :tease: :tease: :tease:
[/quote]

Waarom pas binnenkort als je hem nu hier  http://www.jordikrello.nl/motor/leeuw.eps kan downloaden....? Nog meer nodig?
Laatst gewijzigd door Jordi op 21 feb 2008, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door arius
#114818
hallo allemaal,

Wat een  kuip heb je daar gemaakt. Mooie belijning heeft deze topkuip. Hij lijkt wel anders dan een standaard topkuip.  Hoe heb je hem dicht gemaakt of was dat zo.

het is een gewoon standaard kuipje, ik denk dat het komt door dat het vlak wat er normaal in het midden zit nu weg is, wat hem iets slanker maakt, de koplamp heb ik dicht gemaakt met een stukje 2 mm dik plexiglas, gewoon met de schildersfohn warm gemaakt, en in vorm gedrukt tegen de binnenkant, afkitten en klaar,


grtjes arius
Avatar
Door arius
#114985
Hallo allemaal,

Welke ruit komt er in?,

hahaha, de blanke, de donkere heb ik nu op de tuono zitten,


grtjes arius
Avatar
Door arius
#123455
Hallo allemaal,

zo het kontje is ook klaar, op naar spa

grtjes arius
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Renébagpipe
#123458
mooi man....... zo heb je er dubbelplezier van.................

was zelf ook bezig geweest met dat plexiglas in vorm van koplamp te maken (met elektr. verfstripper) kwam echter tijd te kort.

niet echt makkelijk om die vorm erin te krijgen, vindt ik, dus dubbel compliment.

:ok:
Avatar
Door arius
#123506
Hallo allemaal,
Supermooi man, daar hebben wel een paar uurtjes ingezeten
toch gauw een uurtje of twee  :rotfl2:, hij was al een beetje voorbereid  :ok:, twee laagjes spuitplamuur, schuren, paar laagjes wit erop, leeuwen koppen erop(meeste werk)en de stickers, daarna een paar lagen hoogglans blanke lak, een beetje haastklusje, het eind resultaat had er nog wel beter uit kunnen zien, maar wie dat ziet als je straks op spa met 250 km voorbij knalt is een knappe kop,

grtjes arius

Word ook betalend lid van de ARA!