ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Deefski
#95802
CDA wil vrijstelling kilometerheffing voor motoren
Uitgegeven: 22 oktober 2007 06:44

ROTTERDAM - Het CDA wil dat motorrijders worden vrijgesteld van de kilometerheffing. Dat stelt het CDA-Kamerlid Ger Koopmans maandag in een interview in het AD.

Volgens de parlementariër hoeven de half miljoen motorrijders in Nederland straks geen kilometerheffing te betalen omdat zij niet verantwoordelijk zijn voor filevorming. "Met de kilometerheffing willen we de files aanpakken.
Door Vincent
#95816
[quote="Big Chris"]
Dat is inderdaad erg fijn. 's Kijken waar ze ons dan op willen pakken, APK of zo?   :help:

[/quote]
Wat ben je weer lekker positief chris.  ;D Ik vind dat ik helemaal geen kilometerheffing hoef te betalen ik kom zelden tot nooit in file gebieden.  ;D  :yes:  :bye:
Door Capo-04/06
#95831
[quote="Vincent"]
... Ik vind dat ik helemaal geen kilometerheffing hoef te betalen ik kom zelden tot nooit in file gebieden.  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]


Dat is wel een goede regeling: bijdrage in de filevorming = betalen, nooit in de file (niet bijdrage dus) = niet betalen en met de motor door de file (actief beperken van de file) = is geld ontvangen  :yahoo:

Zal er wel niet van komen..  :no:
Door v-TWim
#95836
[quote="Capo-04/06"]
[quote="Vincent"]
... Ik vind dat ik helemaal geen kilometerheffing hoef te betalen ik kom zelden tot nooit in file gebieden.  ;D  :yes:  :bye:
[/quote]


Dat is wel een goede regeling: bijdrage in de filevorming = betalen, nooit in de file (niet bijdrage dus) = niet betalen en met de motor door de file (actief beperken van de file) = is geld ontvangen  :yahoo:

Zal er wel niet van komen..  :no:
[/quote]

Dat geld vangen. Dát past mij ook wel. Wij zijn toch ook dé oplossing voor de file's.  :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!