ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door mjvanderlaan
#356432
ik wilde wel heel graag & de Factory stond te trappelen in de garage maar ik zit te wachten op mijn nieuwe helm  :'(
Heb de oude afgelopen winter weg gedaan, dom dom dom. Nog even wachten tot dinsdag of woensdag op een Italiaans pakje (AGV Pista GP  :yahoo: )
Avatar
Door joebar83
#356476
Ben dit jaar al weer een paar keer weggeweest in januari 2x met de honda ivm pekel en in februari met de mille naar de motorbeurs.
Vandaag maar is met mooi weer naar mijn werk rijden.
Avatar
Door klaaz
#356479
Afgelopen zondag een klein rondje Drenthe gedaan en nog even op JMP gestaan waar het al weer lekker druk was (frietkraam stond er ook al weer)

Stond nog een aardige kerel uit Winsum met een zwarte 2007 Factory (prachtding met heel veel originele fabrieksopties erop zoals rearset, handles, kentekenplaathouder). Had ie gekocht na 32 jaar lang een en dezelfde Guzzi Le Mans bereden te hebben. Waar hij overigens in guldens hetzelfde voor heeft gevangen als hij er destijds voor heeft betaald :-D

Hopen dat hem dat over 30 jaar ook met de RSV lukt! :worship:
Door ElSjiepo
#356549
Vandaag 'even' een dikke 300km weggereden (deels alsnog de kouwe klauwenrit, nadat ik die afgelopen zaterdag heb moeten missen). Helaas niet echt een voldaan gevoel aan overgehouden, dus binnenkort maar weer in de herkansing. :yes:
Avatar
Door -Luca-
#356679
Zo, de eerste rit van het jaar heb ik eindelijk weer kunnen doen!
Vandaag van Ommen naar Groningen (en terug) gereden.
Saaie route (N48 en A28), maar ik had in ieder geval ein-de-lijk weer kilometers gemaakt op de Appie.  :yahoo:
Eerste rit van het jaar voelt toch altijd licht magisch, vind ik.
Hopelijk wordt het weer een prachtig seizoen dit jaar!  :ok:
Avatar
Door Edward
#356694
Ik rij inmiddels elke dag. Ben er niet vanaf te trappen  :kwijl: :kwijl: :kwijl:

WAT een geile bedoeling tussen mijn benen.......die 2 cilinder dan he  O0
Avatar
Door robz
#356701
[quote="Edward"]
Ik rij inmiddels elke dag. Ben er niet vanaf te trappen  :kwijl: :kwijl: :kwijl:

WAT een geile bedoeling tussen mijn benen.......die 2 cilinder dan he  O0
[/quote]

:rotfl2:
Door ElSjiepo
#356704
[quote="Edward"]
Ik rij inmiddels elke dag. Ben er niet vanaf te trappen  :kwijl: :kwijl: :kwijl:

WAT een geile bedoeling tussen mijn benen.......die 2 cilinder dan he  O0
[/quote]

:gaga: :rotfl2:

Vandaag ook weer een 200km over de dijken van Noord-Holland gereden. Lekker hoor! :kwijl:
Avatar
Door FerBa
#356808
[quote="Edward"]
Ik rij inmiddels elke dag. Ben er niet vanaf te trappen  :kwijl: :kwijl: :kwijl:

WAT een geile bedoeling tussen mijn benen.......die 2 cilinder dan he  O0
[/quote]

Quote van het jaar...

:rotfl2: :crazy: :worship:
Laatst gewijzigd door FerBa op 20 mar 2015, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door klaaz
#356820
Twee tankjes leeg gereden afgelopen dinsdag en woensdag. Provincie Groningen ;-)
Door Excorio
#357362
AAAAHHH!! Braaap Braaap Braaap!!

Eindelijk dit weekend voor de eerste keer, 3 maanden na aanschaf in januari, fatsoenlijk
kunnen genieten van mijn Falco...

Wat gaat dat ding zeg! Zelfs in 2 gaat ie steil achterover! Heerlijk! Ik zat gewoon keihard
in mijn helm te lachen... Hier kan geen 4 cilinder tegenop. Echt nie...

Ik kon overigens helemaal niet meer inloggen, ik heb een nieuw account moeten maken
omdat het forum me niet meer kende :(. Zie ook net dat mijn "Jouw Topic" helemaal
kaputt is, staat van mij niets meer in...
Avatar
Door Schievink
#357369
Zondag richting Appelscha en daarna ff door naar TT-Assen... :yahoo:
Toch nog zo'n 130Km gereden...lekker :ok: ..kwam nog een mede Apriliaan tegen
langs de Vaart Noordzijde bij Appelscha..iemand van hier?
Avatar
Door Silke
#357378
Vanochtend Heerenveen op en neer gereden en nog wat andere weggetjes meegenomen...leek wel een koude klauwen rit door de mist...maar ik laat me niet kennen en heb toch maar ffkes 175 km op de teller gezet :crazy:
Door RFKANGOO
#357768
Gisteren naar de superbikes in Assen geweest op de motor. Was wel erg koud om half 6 's ochtends. brrrr. Hopelijk is het met de TT iets warmer in de ochtend en net zo droog als gister. Veel Aprilia's gezien. O.a. een Falco in rood groen wit. Zag er erg mooi uit. Reed zelf met een groepje met o.a. 2 x een rode duc 998 mijn tuono en een iets nieuwere mille sp
Door gnooter
#358028
Vandaag op en neer naar HK Suspension in Tiel :yahoo:
Op de weg terug werd het duidelijk hoe de vering moet zijn afgesteld, voor iedereen aan te raden :ok: :ok:
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188

Word ook betalend lid van de ARA!