ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door klaaz
#352745
[quote="AeroX"]
Zaterdag de Mille gewend met een nieuwe achterband, de MPP3...meteen even ingereden  :ok:

Vanmiddag een rondje op de Monster 1100 EVO van m'n broertje  :tease:
[/quote]
Pfff snakkerd ;-)

:ok: :yes:
Avatar
Door AeroX
#352750
[quote="klaaz"]
[quote="AeroX"]
Zaterdag de Mille gewend met een nieuwe achterband, de MPP3...meteen even ingereden  :ok:

Vanmiddag een rondje op de Monster 1100 EVO van m'n broertje  :tease:
[/quote]
Pfff snakkerd ;-)

:ok: :yes:
[/quote]

:friends:
Door Dark Vision
#352816
Vandaag een heerlijke sportieve rit gemaakt van 225 km ! Genieten!
Kwam op een verbuik van 1:12,5, is dat een beetje normaal voor RSV uit 2000?  :)
Door ElSjiepo
#352852
Net ff een rondje door de buurt gedaan, wat een weertje zo eind oktober!! :kwijl:
Avatar
Door Silke
#354411
Kon het niet laten en ben toch nog maar even gereden...heel Nederland ligt zo'n beetje onder een sneeuwlaag behalve wij hier in Friesland, zonnetje met 1 graad + droog wegdek...rijden maar  ;D
Was wel de laatste keer dit jaar  :crazy:
Avatar
Door RonaldV
#354465
Ook ik kon het echt niet laten. Vandaag ben ik op mijn Pegaso naar het werk gegaan.
De straten zijn hier in Drenthe zijn mooi schoon. De pekel spoel ik er vanmiddag met de tuinslang ff af ;-)
Avatar
Door rolf
#354486
Helaas nieuwjaars endurorit hier in de bergen gaat niet lukken, alles is glad en stijfbevroren.

En als we dan de bergen in willen wordt het alleen maar slechter. Volgende keer maar weer proberen
Avatar
Door Tuono04
#354559
:kwijl:zo seizoen 2015 is geopend
ondanks wat schrikmomentjes met de supercorsa's,en veel pekel op de weg(Duitsland) was het toch wel lekker
Iedereen nog allemaal een mooi motorseizoen
Door ElSjiepo
#354567
Gister middag ff een uurtje gereden... best fris in een semi-zomer-outfit. :D
Avatar
Door Bor_S
#355635
Heb ook de RSV weer even de sporen gegeven. 1e echte ritje na het ophalen van de bike in december.  Rij dagelijks op een boxer uit Beieren, maar ik begrijp ondertussen waarom ze dat een oude lullen motor noemen, wat een genot z'n italiaan  :yahoo:
Laatst gewijzigd door Bor_S op 16 feb 2015, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Zwijntje
#355643
Stiekem (want in circuit-trim) een proefritje gemaakt met de mille na een nieuw blok ingebouwd te hebben.
Loopt weer als een trein!
Door jorika1986
#355717
Tis heerlijk weer dus ook ik laat hem niet staan, vandaag mazzeltje met een vrije dag.
Paar uurtjes rond gescheurd en een bakkie pleur gedaan ergens, nu thuis aan een bakkie thee lurken.
Avatar
Door Jesse J
#356286
Vandaag de RSV voorzichtig uit z'n winterslaap gehaald. Wat heb ik dat geluid gemist!
En een klein stukje gereden in 2015 trim  ;D
Maar het was natuurlijk veel te koud voor mij dus na 15 minuten  :wobblesign: Weer naar huis.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Jesse J
#356332
Oliepeil is alleen betrouwbaar af te lezen als de motor goed warm is.
Het beste is om in jou geval bv met een grote injectiespuit wat olie uit het reservoir te halen.
Avatar
Door The Marshall
#356335
Minuutje lopen laten, ff checken.........
Als hij dan met lopende motor tussen min en max staat, goed warm rijden en nogmaals met lopende motor controleren :ok:
De olie zakt nl bij lang stilstaan langzaam het blok in :yes:
Avatar
Door Henk RS 250
#356386
Gisteren f voorzichtig klein rondje gedaan. Nieuwe uitlaat doet het super, bij Goedhart de kouwe klauwers opgewacht.
Nog wat kleine  aanpassingen doen dan is ie klaar voor 2015 :yahoo:
Moet wel een nieuw pak, ook deze is alweer gekrompen ;D
Laatst gewijzigd door Henk RS 250 op 8 mar 2015, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door FerBa
#356412
[quote="ViscontiQV"]
*update ; oliepeil onder min. na winterslaap*

Vandaag RSV-tje uit winterslaap gehaald. Geen olie bijgevuld, gestart en olie kwam bijna direct terug en eenmaal op temperatuur was het oliepeil zoals ik hem indertijd heb weggezet.  :victory:

Het gaat begonnen !  :kwijl: heerlijk gereden !
[/quote]

Top!  :ok: veel rijplezier!
Avatar
Door FerBa
#356413
[quote="Henk RS 250"]
Gisteren f voorzichtig klein rondje gedaan. Nieuwe uitlaat doet het super, bij Goedhart de kouwe klauwers opgewacht.
Nog wat kleine  aanpassingen doen dan is ie klaar voor 2015 :yahoo:
Moet wel een nieuw pak, ook deze is alweer gekrompen ;D
[/quote]

Je nieuwe pretpijpen klinken  :kwijl: !

Misschien wat meer Sushi eten Henk? ;) ;D
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 188

Word ook betalend lid van de ARA!