ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door IkbenJos
#386835
Gegroet allen,

Ik ben Jos en sinds 2 maanden eigenaar van een rsv4 en sinds 1 maand en 28 dagen eigenaar van een rsv4 met een kapot blok.
Gelukkig had ik garantie bij de motorzaak en heb ik sinds gisteren een andere rsv4 in mijn bezit deze blijft het tot dusver doen en ziet er sexy af uit.

Wil hem binnenkort wel af laten stellen hij houd een beetje in op een bepaald hoger toerental, er zit een legale sc project uitlaat op.
Ook tikt het blok wat aan de rechterkant maar dit schijnt wel meer voor te komen als ik het zo lees en dat dit de kettingspanner zou moeten zijn.
Avatar
Door Capo dei Capi
#386836
Hoi Jos,
Welkom bij de ARA :ok: . Spijtig om te lezen dat je een valse start met je Aprilia had.
Ik hoop je snel bij een rit of evenement te zien. Veel plezier met de RSV4.

Groeten,
John
Avatar
Door Heuveltje
#386844
IkbenJos schreef:
14 aug 2023, 00:26
Gegroet allen,

Ik ben Jos en sinds 2 maanden eigenaar van een rsv4 en sinds 1 maand en 28 dagen eigenaar van een rsv4 met een kapot blok.
Gelukkig had ik garantie bij de motorzaak en heb ik sinds gisteren een andere rsv4 in mijn bezit deze blijft het tot dusver doen en ziet er sexy af uit.

Wil hem binnenkort wel af laten stellen hij houd een beetje in op een bepaald hoger toerental, er zit een legale sc project uitlaat op.
Ook tikt het blok wat aan de rechterkant maar dit schijnt wel meer voor te komen als ik het zo lees en dat dit de kettingspanner zou moeten zijn.
Welkom, wat voor een RSV4 heb je gekocht (jaartal/type) en foto's zijn altijd leuk O0

Word ook betalend lid van de ARA!