ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#386897
gnooter schreef:
26 aug 2023, 20:04
Mooie motor en ik zie michelinbandjes eronder, kleine update zoals belooft over de Michelin power 5, na 1000 km kan ik alleen maar zeggen wat een topbandjes, zelfs vandaag in de regen super veel vertrouwen, droog weer plakt als een malle en makkelijk om te leggen. Voor iemand die wat anders wil dan pirelli , gewoon eens proberen zou ik zeggen
Goed om te horen. :ok:

Hier is trouwens ook een topic voor: viewtopic.php?f=4&t=14072&p=375531&hili ... ic#p375531
Door Gert-Jan Tuono
#387040
Voor diegenen die het nog niet hebben meegekregen via de vakantie whatsapp groepen... :wobblesign:

Ik heb een nieuwe Tuono V4 gekocht; een Factory deze keer.... :yahoo: :wobblesign:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door rsvfrank
#387042
Gert-Jan Tuono schreef:
13 okt 2023, 07:57
Voor diegenen die het nog niet hebben meegekregen via de vakantie whatsapp groepen... :wobblesign:

Ik heb een nieuwe Tuono V4 gekocht; een Factory deze keer.... :yahoo: :wobblesign:

Mooie kleurstelling :ok: , veel plezier er mee !
Avatar
Door Heuveltje
#387044
Gert-Jan Tuono schreef:
13 okt 2023, 07:57
Voor diegenen die het nog niet hebben meegekregen via de vakantie whatsapp groepen... :wobblesign:

Ik heb een nieuwe Tuono V4 gekocht; een Factory deze keer.... :yahoo: :wobblesign:
Mooi ding, nu nog een vette Akra erop O0
Avatar
Door robz
#387173
Mooi ding Gert-Jan!

Maarre... een factory? doe je goed!! wordt wel iets lastiger te volgen berg op vermoed ik ;) ;D maar als iemand snapt dat je de dag moet plukken ben jij dat :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!