ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#384154
Beetje rare vraag maar ach... hier de uitleg:

Zou graag a.s. zondag meedoen aan de KNMV riders day op Assen maarrrrr bedenk me dat ik alleen 2 wel erg open dempers heb op de RSV ( ex Henk) :o en daar dus niet de baan mee opkom... :-[

Mn KTM heb ik ingeruild ( op een Tuareg ;) ) en die Tuareg heb ik nog niet... ziehier de uitdaging... :)

Heeft iemand toevallig 2 dempers "te leen" voor deze gelegenheid..? Zou mooi zijn O0 BVD
#384155
robz schreef:
3 mei 2022, 22:31
Beetje rare vraag maar ach... hier de uitleg:

Zou graag a.s. zondag meedoen aan de KNMV riders day op Assen maarrrrr bedenk me dat ik alleen 2 wel erg open dempers heb op de RSV ( ex Henk) :o en daar dus niet de baan mee opkom... :-[

Mn KTM heb ik ingeruild ( op een Tuareg ;) ) en die Tuareg heb ik nog niet... ziehier de uitdaging... :)

Heeft iemand toevallig 2 dempers "te leen" voor deze gelegenheid..? Zou mooi zijn O0 BVD
Niemand die je een andere motor kan lenen?
Is misschien nog sneller dan een paar dempers........
En nee helaas, ik heb het niet voor je
#384179
Of ze echt controleren weet ik niet en de vorige keer reden er wel een aantal met sportuitlaten rond die volgens mij niet aan de standaard voldeden en kreeg niet het idee dat ze van de baan zijn gehaald, kon zijn dat ze net binnen de norm vielen.

In het informatieformulier staat in ieder geval wel duidelijk aangeven dat Illegale uitlaten of uitlaten zonder dempers niet zijn toegestaan en dat zij en wij aan de geluidsnormen van het circuit moeten voldoen.

Ik heb helaas ook geen dempers of Db-killers voor je Rob! :no:

Toch een Tuareg! Gaaf Rob, dan ben jij volgens mij ook de eerste binnen de club! :)
#384182
Ik ga t er gewoon op gokken met de mille ... tis inderdaad gewoon rijvaardigheid geen snelheid dus zal wel loslopen... ;)

en ik weet waar de geluidspaal staat... 8)

Tuareg is inmiddels binnen, echt leuk fietsie... zit nu al een kwartier in de wacht bij NN om hem aan te melden voor de verzekering anders kan ik morgen niet rijden.... :gaga:

Word ook betalend lid van de ARA!