ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#383761
Hoi allen,
Ik was benieuwd hoe jullie de MotoGP gaan volgen?
Via Ziggo Sport, Eurosport(Player) of hebben jullie andere manieren?

Dit omdat ik een Ziggo abonnement overweeg, maar dan kan ik het volgens mij niet via mijn Digitenne ontvangen/kijken op de camping.
Avatar
Door familyGuy
#383762
Hi, toch wel hoor, via internet te bekijken op computer, iPad of telefoon. In bijna alle landen van Europa.
Avatar
Door rsvfrank
#383763
Motogp abbo via Dorna, alle trainingen ,races, technische info, oude seizoenen terugkijken, interviews...
Avatar
Door Heuveltje
#383766
FerBa schreef:
26 feb 2022, 17:07
Hoi allen,
Ik was benieuwd hoe jullie de MotoGP gaan volgen?
Via Ziggo Sport, Eurosport(Player) of hebben jullie andere manieren?

Dit omdat ik een Ziggo abonnement overweeg, maar dan kan ik het volgens mij niet via mijn Digitenne ontvangen/kijken op de camping.
Is er nog wel Moto GP te zien op Eurosport?
Door gnooter
#383769
Ik heb de Eurosport player opgezegd, hopen dat Ziggo het voorlopig aanbied zoals ze vertellen
Avatar
Door Henk RS 250
#383772
De races schijnen op dat ziggo kanaal 14 te worden uitgezonden, alles eromheen op dat ziggo sport totaal. ICM Vodafone abbo schijn je dat gratis te kunnen bekijken.
Door jaro
#383773
Ik baal hier ook enorm van. Heb de eurosport player, die wil ik wel houden (tennis, SBK/BSBK, snooker).

Verder geen ziggo, maar tv via canal digital (glasvezel: tweak), en daar zit dat ziggo-kanaal niet bij. En ik ga er niet extra voor betalen. Helaas pindakaas dus, maar ik ga het wel missen!

(hoop dat ze met goede kwaliteit / commentaar verschijnen in de nieuwsgroepen, dan kijk ik her en der wel een race terug, denk ik)
Avatar
Door FerBa
#383774
Capo dei Capi schreef:
26 feb 2022, 19:18
Volgens mij via hesgoal.com
Hier kijk ik ook F1 :ok:
Als ik de site aanklik krijg ik een privacyfout!!! ???
Avatar
Door FerBa
#383784
Ik doe alles al via Edge, maar hij doet het al, ik had een verkeerde link met https en daar doet ie niks mee, moest http zijn!
Door gnooter
#383786
Het is wennen, motogp op ziggo, helaas geen podiumbeelden van de moto 3 en 2
Wel bij de motogp gelukkig,
Over de race, wat een verassing en gelukkig kom Aprilia met Aleix goed meekomen :ok:
Avatar
Door Heuveltje
#383790
Ik heb me toch maar een Moto GP abbonement kado gedaan.
Inderdaad vette race, de Aprilia doet goed mee :victory:
Avatar
Door FerBa
#383793
Capo dei Capi schreef:
7 mar 2022, 07:53
Ik heb via hesgoal.com gekeken. Werkt prima. Inclusief interviews.
Aprilia is veel belovend.
heb ook via hesgoal gekeken op een laptop, maar de beeldkwaliteit was niet best als ik hem op volledig beeld zette, maar dat heeft waarschijnlijk met de leeftijd van de laptop te maken!

Aleix was lekker bezig! :ok:
Avatar
Door FerBa
#386048
Iemand gratis andere alternatieven om MotoGP te kijken aangezien hesgoal eruit ligt? :help:
Avatar
Door rsvmakkie
#386072
Niet gratis maar google eens op iptv via een android tv of player (nvidia shield of chromecast).
Kost mij ongeveer $50 per jaar (F1, MotoGP, Netflix, Apple tv enz enz enz.......)
Avatar
Door FerBa
#386074
kan voor nu met een VPN kijken naar ServusTV op de tablet.

Word ook betalend lid van de ARA!