ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door The Marshall
#381534
20210426_113718.jpg
Scheelt een hoop werk en gewicht ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door The Marshall
#381539
Uiteraard, maar heb de originele kabelboom >:( >:( >:( verwijderd en alleen + en - in de houder gemonteerd
Avatar
Door The Marshall
#381548
In de houder zit het wel met 2 stekkers, 1x voor spanning (2 polig) en 1 x voor de rest die niemand gebruikt (denk ik)
Avatar
Door Gerrit
#382037
In de Tuono zit achter het linker afdekplaatje een aansluiting voor 12 volt. Klein gaatje boren en een mini 12 volt aansluiting maken en je kunt probleemloos je GPS aansluiten. Geen gedoe meer met kabelboom en loshangende aansluitingen als je je GPS er niet op hebt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Gerrit
#382040
The Marshall schreef:
2 jun 2021, 20:04
En waar laat je dan die 2 meter 6 aderige kabel.?
In de prullenbak, wat moet je daarmee dan?

12 Volt aansluiting direct naar de GPS houder, en hoppa klaar ben je. Ik zal ff foto maken, ogenblikkie.
Avatar
Door The Marshall
#382043
Gerrit schreef:
2 jun 2021, 20:11
The Marshall schreef:
2 jun 2021, 20:04
En waar laat je dan die 2 meter 6 aderige kabel.?
In de prullenbak, wat moet je daarmee dan?

12 Volt aansluiting direct naar de GPS houder, en hoppa klaar ben je. Ik zal ff foto maken, ogenblikkie.
Dan zul je ze toch eerst uit de houder moeten klussen en de boel weer waterdicht moeten maken
Avatar
Door Gerrit
#382044
pipo-de-kloun schreef:
2 jun 2021, 20:11
En wat doe je op een natte dag?
Ik was eens onderweg van Ulm naar Italie, daar heb ik de hele dag in de stromende regen gereden. Wat zeg ik, het plensde, en op de passen dan ook nog sneeuw. Met daarbij deze constructie zonder een centje pijn. Althans de GPS dan, Gerrit had het errug koud kan ik je melden. Op de Brennero vroor het met pekel en zo.

Gelukkig eenmaal in Italie alleen maar mooi weer....
Avatar
Door Gerrit
#382045
Zoiets dus, vandaag nog gebruikt. Gaat al vier jaar perfect.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Gerrit
#382046
The Marshall schreef:
2 jun 2021, 20:15
Gerrit schreef:
2 jun 2021, 20:11
The Marshall schreef:
2 jun 2021, 20:04
En waar laat je dan die 2 meter 6 aderige kabel.?
In de prullenbak, wat moet je daarmee dan?

12 Volt aansluiting direct naar de GPS houder, en hoppa klaar ben je. Ik zal ff foto maken, ogenblikkie.
Dan zul je ze toch eerst uit de houder moeten klussen en de boel weer waterdicht moeten maken
Ik snap je niet, draad op maat knippen en in de stekker vastzetten, Stekker in het stopcontact en je bent klaar om de gaan.
Avatar
Door Gerrit
#382047
O wacht, 6 aderige kabel? Dan bedoel je vast niet de stoomkabel? Op mijn Tuono is er slechts een plus en een min....

Word ook betalend lid van de ARA!