ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door deBruijnJ
#381367
Na jaren toch weer eens hier gaan koekeloeren.. Want met al dat nieuws van de RS660 en Tuono 660 begint het toch weer een beetje te kriebelen.

Vooral de 660 Tuono lijkt me een lekkere fiets om eens te huren. Beetje meer rechtop dan de RSV Mille die ik heb gehad, nog steeds voldoende vermogen, en jezus wat een mooi ding is het.

Maar nu de vraag: waar kun je ze huren? Goedhart is een optie, maar voor mij nog steeds best een eind weg en het is eigenlijk zonde om de dagkilometers al weg te rijden met het halen van een motor. Weet iemand toevallig een adres waar ze de Tuono verhuren in omgeving Waalwijk? Kan natuurlijk ook Breda/Tilburg/Breda/Den Bosch.. maar beetje die regio zeg maar.
Avatar
Door FerBa
#381381
Ik denk dat je daarmee pech hebt, want ik denk dat er geen 660 te huur zal zijn en voorzover ik weet is er nog nooit ergens een Aprilia te huur geweest!

Ik denk dat je genoegen zal moeten nemen met een proefrit.

Je zou het eens bij Van den Burg in Eindhoven kunnen vragen of De Zwart Motoren in Weert.
Avatar
Door deBruijnJ
#381406
Dat zei ik al, Goedhart is een optie ;)

Goedhart zit helaas al 90 km bij mij vandaan, dus als ik een dagje zo'n 660 huur zit ik al aan de km's als ik thuis aangekomen ben...

Word ook betalend lid van de ARA!