ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#379473
Het is zover, we hebben geregeld dat ARA leden met korting Aprilia kleding kunnen bestellen.
Het gaat over de "Travel-collectie" die we via onze sponsor Pels Motoren uit kunnen leveren.

Dit is met 30% korting op de verkoop adviesprijs :kwijl:

We verzamelen de bestellingen van leden en geven dit per kwartaal door aan Pels motoren.
Wanneer de kleding binnen is kan je bij Pels afhalen in DE MEERN of op laten sturen a € 9,95
Je bestelling kunnen we doorgeven nadat je betaling binnen is.
IBAN : NL53INGB0007718908
t.n.v. Aprilia Riders Association ovv je Itemcode

Graag opgeven : Itemcode/ kleur/maat aangeven: ophalen/versturen (NAW)
Mailto : penningmeester apestaart aprilia-riders.nl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#379526
Super! :ok: eindelijk weer nieuwe kleding! :ok:

Is de maat ook weer typisch Italiaans, dus een maat groter bestellen?
Of hebben ze bij Pels wat kleding om te passen?
#379917
Vraagje: Als je moet betalen staat er dat je de Itemcode moet vermelden en als je meerdere Items wil bestellen, alle Itemcodes vermelden?
#380015
FerBa schreef:
23 dec 2020, 15:49
Vraagje: Als je moet betalen staat er dat je de Itemcode moet vermelden en als je meerdere Items wil bestellen, alle Itemcodes vermelden?
Je kunt gewoon bestellen door de door jou gewenste artikelen naar de ARA penningmeester te mailen.
#380068
Chriz86 schreef:
29 dec 2020, 17:08
Begin januari wordt er een batch besteld bij Pels Motoren. Wil je graag snel je kleding? Bestel dan uiterlijk aankomend weekend!
Ok, dan zie je uiterlijk morgen mijn bestelling tegemoet!
#380189
Chriz86 schreef:
8 jan 2021, 15:39
Voor degenen die besteld hebben; De ARA heeft de bestellingen bij Pels Motoren geplaatst en betaald.

Indien voorradig wordt de kleding dan eind volgende week verstuurd aan je. :ok:
:ok: :ok:
#380316
Kleding( T-shirt, Hoodievest, Polo-shirt en Softshell jas) vandaag binnen gekregen! :yes: :yahoo:
Alles in maat L en past perfect! :ok:
Alleen de polo staat in backorder, hiervan is de levertijd niet bekend!
#380994
kakketoe schreef:
17 mar 2021, 11:49
Chriz86 schreef:
16 mar 2021, 17:39
er is vorige week weer een bestelling binnengekomen.
Ik zal dit eind maart bestellen. Zijn er nog anderen die graag mooie merchandise willen ontvangen in april?
Chris ja ik !
Een T-shirt wit Xl en een vest Xl...
Als het kan ?
Hi Ronald, dat kan zeker! Kan je mij dit op de mail sturen met je NAW-gegevens en of je het wilt ophalen in De Meern of laten bezorgen( 9,95 bezorgkosten)?

Mailadres = penningmeester apestaart aprilia-riders.nl

Zodra je betaling ontvangen is zet ik de bestelling door naar Pels.
#381241
Ik kan inmiddels zeggen dat alle kleding als gegoten bij mij zit. Mooie fijne stof, Alle kleding is enigzins slim-fit zoals dat volgens de huidige trend is.
Voor iedereen die een soort referentie wil, ik heb alles in maat L .
Dus degenen die mijn postuur enigzins kennen, hebben bijdeze een referentie qua maat! 8) ;D
#381243
FerBa schreef:
4 apr 2021, 22:42
Ik kan inmiddels zeggen dat alle kleding als gegoten bij mij zit. Mooie fijne stof, Alle kleding is enigzins slim-fit zoals dat volgens de huidige trend is.
Voor iedereen die een soort referentie wil, ik heb alles in maat L .
Dus degenen die mijn postuur enigzins kennen, hebben bijdeze een referentie qua maat! 8) ;D
Dan is het dus geen typische "Italiaanse maat" dan moet ik wel in een XL kunnen komen :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!