ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door aprilliaad
#379289
goh er wordt helemaal niks geschreven hier,,, beetje vreemd,,,faceboek staat vol met berichten over de aprillia,s.
Door Thijsiie
#379291
Aad, als je hier niet blij bent ga je toch weer fijn naar, zoals jij het noemt, Faceboek?

Moet eerlijk zeggen dat de wijze van communiceren die jij aanhoudt, mij nog nog niet gelijk inspireren om gezellig te gaan kletsen.

Het is bovenal een plek waar heel veel kennis zit en bij problemen je terug kan vallen op die schat aan ervaring..
Door aprilliaad
#379294
dat antwoord had ik al verwacht vind het maar een dooie boel hier niks voor een enthousiast persoon en motorliefhebber als ik. Dus het is meer een soort bibliotheek, goh daar kom ik nou nooit, en jullie hebben een cafe waarom staat daar nooit iets?
Door aprilliaad
#379295
aprilliaad schreef:
4 nov 2020, 22:52
dat antwoord had ik al verwacht vind het maar een dooie boel hier niks voor een enthousiast persoon en motorliefhebber als ik. Dus het is meer een soort bibliotheek, goh daar kom ik nou nooit, en jullie hebben een cafe waarom staat daar nooit iets?
joh ik heb een geweldig motorleven wat ik allemaal meegemaakt heb kan jij van dromen. Maar kritiek geven is makkelijk he jochie vertel eens wat jij allemaal meegemaakt heb of ben je zo,n A
2 racer en kom je niet verder. Maar nu is het ineens stil held.
Avatar
Door Henk RS 250
#379297
Jongelui, laten we het beschaafd houden hier. Dit forum is wat het is, wat mij betreft een fijne plek om af en toe van gedachten te wisselen over Aprilia in al zijn facetten. En er is een schat aan met name technische kennis waar je gebruik van kunt maken. En het is een afspreekplek voor evenementen, nabespreken daarvan en dergelijke. De meesten onder ons hebben ook een heel motorleven achter de rug en hopelijk nog voor ons. Met zijn/haar ups en downs, daarin ben je niet de enige. Niet iedereen wil dat delen op een openbaar forum, ook geen prive/medische issues. En net als in het echte leven duurt het even voor je vertrouwd bent met iedereen, take your time in deze. Als dingen niet aan een verwachtingspatroon voldoen ligt het niet aan de dingen maar aan het verwachtingspatroon.

Voor mij persoonlijk hoeft dat snelle en a la minute online gebeuren niet zo, voor je het weet roep je dingen die je achteraf niet wilt. Anyway, ik hoop dat dit forum en deze ARA toch een fijne plek is.
Laatst gewijzigd door Henk RS 250 op 5 nov 2020, 08:46, 4 keer totaal gewijzigd.
Door gnooter
#379310
Geniet van het leven mensen me laat je niet leiden met al dat digitale gedoe en vooral veel motor rijden ook al rijd je zoon een ducati :yahoo:
Door aprilliaad
#379314
Wil hier toch even op reageren, ik heb me idd te uitgebreid en te open voorgesteld niet wetende dat er mensen zijn die dat tegen je gaan gebruiken heel misselijk. Ik ging er vanuit een enthousiast club mensen met als grote hobby de Aprillia. Nou ik kan daar wel uren over praten maar ok dat ben ik. Had al snel in de gaten dat het hier errrug rustig is, en dat er eigenlijk bijna helemaal niks geschreven word. Ik stel me het zo voor een club vaste mensen hier , behoorlijk vastgeroest en niks wilen weten van nieuwe ontwikkelingen en het allemaal wel best vinden.
Ook vanne een schat aan kennis en ervaringen denk dat je alles wel kan vinden op internet zeker op Youtube heb je zelfs een filmpie erbij. Ik heb trouwens 2x een technische vraag gesteld dan word je gewoon genegeerd,,,, schandalig.
Ben niet onder de indruk van de club en hoe er met leden word omgegaan een dikke 2
de groeten.
Avatar
Door Henk RS 250
#379342
Toch een paar dingen,

Er is niets tegen je gebruikt, hoogstens gemeld dat de meesten erg terughoudend zijn met dingen roepen op een openbaar forum.

De ARA heeft een redelijk harde kern van vaste enthousiaste leden zoals elke vereniging of club, daarin verschillen we niet veel van andere hobby gerelateerde clubs.

Informatie over je Aprilia is overal te vinden, van de jijbuis tot het AF1 forum, dus ook gewoon hier.

Ik merk niets van vastgeroest zijn hier, dit is een medium wat over een klein deel van het bestaan gaat. Voor mij is Aprilia een deel van hoe ik mijn vrije tijd doorbreng, genoeg ander hobby's naast de motoren, ik begrijp die opmerking niet zo.

Zoals gezegd, uitwisselen van informatie en ook het aanbieden van artikelen heeft tijd nodig, dit forum is geen draaideur/marktplaats. Juist om een clubgevoel te creeren en vertrouwd te raken met iedereen hier vraagt het een investering in tijd en aandacht.

Na een paar hilarische berichten op dit forum ken je de ARA nog niet, kom eens naar een evenement, rit of technische bijeenkomst of naar onze stand op de motorbeurs elk jaar, daar leer je de ARA pas kennen en de mensen erachter.

Helaas gaat de Covid-19 ook niet aan ons voorbij. Ook wij hebben daar last van. Veel mensen hebben door Corona genoeg andere pittige zaken aan hun hoofd, gezondheid, hun baan, een erg beperkt thuiswerk leven, de 1.5 meter samenleving, dat soort zaken. Volkomen begrijpelijk dat een luxe hobby even wat meer op de achtergrond komt te staan.
Door aprilliaad
#379354
tja over een motorclub denk ik toch heel anders, maar goed snap hoe jullie met elkaar omgaan, erg saai vind ik. Ik ben nu bijv. bezig met mijn aprillia, naar binnen op de hefbrug, wielen eruit remmen los linksysteem los,,,best leuk om dit soort dingen te delen maar daar is dus geen behoefte aan, bedoel ik met saai,,,supersaai eigenlijk. We hebben duidelijk geen match ben te enthousiast type voor jullie cluppie.
Avatar
Door Big Chris
#379355
Reken de club niet af op de communicatiestijl van het forum. Volgens mij vinden we motorrijden gewoon leuker dan van alles op fora te plempen :crazy:

Ga eens mee met een ritje of een buitenland rit, dan merk je het wel :ok:
Door aprilliaad
#379364
op dit fora te plempen?
ik noem dat ervaringen delen das heel wat anders.
ik zie hier ong. 1 bericht per week dus zoveel word er niet geplempt haha.
ik zie hier een club die op sterven na dood is,,, ongelooflijk voor zo,n mooi Italiaans merk,,,nou aprillia is bij mij nr 1 hoor, dan de rest.
Door aprilliaad
#379365
aprilliaad schreef:
9 nov 2020, 19:37
tja over een motorclub denk ik toch heel anders, maar goed snap hoe jullie met elkaar omgaan, erg saai vind ik. Ik ben nu bijv. bezig met mijn aprillia, naar binnen op de hefbrug, wielen eruit remmen los linksysteem los nog even de tank eraf en de klepdeksels eraf klepsleling even tjekke,best leuk om dit soort dingen te delen maar daar is dus geen behoefte aan, bedoel ik met saai,,,supersaai eigenlijk. We hebben duidelijk geen match ben te enthousiast type voor jullie cluppie.
Door aprilliaad
#379366
malle eppie schreef:
9 nov 2020, 09:58
Keurig verwoord weer Henk
wat een slijmbal gaan jullie nu zoenen? bah.
Avatar
Door Big Chris
#379369
aprilliaad schreef:
10 nov 2020, 18:57
op dit fora te plempen?
ik noem dat ervaringen delen das heel wat anders.
ik zie hier ong. 1 bericht per week dus zoveel word er niet geplempt haha.
ik zie hier een club die op sterven na dood is,,, ongelooflijk voor zo,n mooi Italiaans merk,,,nou aprillia is bij mij nr 1 hoor, dan de rest.
Maak je niet druk :victory:
Avatar
Door malle eppie
#379375
aprilliaad schreef:
10 nov 2020, 19:03
malle eppie schreef:
9 nov 2020, 09:58
Keurig verwoord weer Henk
wat een slijmbal gaan jullie nu zoenen? bah.
Nee, Henk prikt teveel.

Maar je bent geen homofoob toch, iedereen is hier welkom.
Avatar
Door Henk RS 250
#379377
Henk scheert zich altijd dus prikt niet :rtfm:

En over die klussen, we hebben een winterklus topic. Zet daar iets in van je vorderingen eventueel met foto's. Gruwel plaatjes van roestige linklagers, we zijn er dol op! Plus dat dat veel leuker is dan elkaar voor rotte vis uitmaken :crazy:

We zien je winterklussen wel verschijnen!!

Word ook betalend lid van de ARA!