ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#378727
Beste mensen,
De titel zegt het al. Wie van jullie heeft er nog foto's van de RSV van onze helaas te vroeg overleden lid René Bruggeman :'( , hier op het forum bekend als René Bagpipe.

Ik plaats deze oproep voor zijn dochter.
Ze wil namelijk ter nagedachtenis aan haar vader een tattoo van zijn RSV laten zetten, omdat het dit jaar alweer 10 jaar geleden is dat hij bij een motorongeluk om het leven is gekomen.

Ze heef op de Facebook pagina van de Dutch Aprilia Owners deze oproep gedaan, waar ook een aantal (oud)leden van hier lid zijn
René reed op een RSV uit 2003.
Ik heb hierbij de foto's toegevoegd die zij als voorbeeld daar heeft geplaatst.
Samengevat:
Zo duidelijk mogelijke foto's van René z'n RSV uit 2003 of in iedergeval hetzelfde model en voornamelijk ook van de achterkant.

Ik zal ook kijken of er in het archief nog foto's zijn.

Namens zijn dochter alvast bedankt! :friends:
FB_IMG_1599897518217.jpg
FB_IMG_1599897511565.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#378734
Kijk (ook) even op Motorforum. Onder account 48th staan nog foto's in algemene documenten en
in topic begin van "Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!! " staat een foto.
zoeken onder:
Forums
Motoren
Sport
#378763
Rob,

Als het goed is ligt dat spul bij mij. Die Martini onderkuip en tank met grindbak krassen toch?

Als die dochter het wil mag ze van mij dat spul hebben, na goedkeuring van Rob/ARA Bestuur natuurlijk. Aangezien het donaties voor de clubracer betreft.

Zelfs de originele topkuip van die foto omcirkeld moet erbij zijn.

Word ook betalend lid van de ARA!