ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#376285
Aprilia heeft zaterdag, een dag voorafgaand aan de MotoGP Shakedown Test op het Sepang International Circuit, de eerste foto’s vrijgegeven van de nieuwe 2020 Aprilia MotoGP machine, de Aprilia RS-GP 20 V4.

Het is bijna zover, vanaf zondag 02 februari zullen er voor het eerst in 2020 een aantal MotoGP machines op het circuit in actie komen tijdens de zogenaamde MotoGP Shakedown Test in Sepang, Maleisië. Deze test, waarin uitsluitende de MotoGP testcoureurs en de coureurs van de MotoGP teams zonder concessies in actie mogen komen, vind plaats van 02 t/m 05 februari en vind voorafgaand plaats aan de eerste Official MotoGP Test van 2020 op hetzelfde circuit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door rsvfrank
#376357
Ben benieuwd, en wie zal de 2e fiets gaan bemannen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Henk RS 250
#376359
Ik denk Iannone, op dit moment wordt een haar sample onderzocht op groeipatroon op microscopisch niveau. Als ik het goed begrijp is in een haar doorsnede een soort jaar ringen groei patroon zichtbaar te zijn wat als bewijs kan dienen voor wel of geen anabolen gebruik over langere tijd. Er schijnen sporters daarop vrijgesproken te zijn. In het interview zegt Aleix ook dat de input van een echt snelle rijder, Andrea dus, erg belangrijk is. Wat je ook van Iannone vindt, hij wordt als rijder en met de ervaring met Suzuki en Ducati ook voor de ontwikkeling erg belangrijk gevonden. Smith als Andrea toch niet goedgekeurd wordt denk ik. Salvadori heft gezien de tijden in Sepang geloof ik nog niet op de 2020 gereden.
Avatar
Door rsvfrank
#376470
Met wat fantasie zie je de leeuwenkop aan de voorkant :man_in_love:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!