- 13 okt 2020, 20:00
#378948
Mijn nieuwe Franks oude
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!
Moderator: Moderators
Mooie fiets, wat ik nu niet snap ik zie hier bij technische gegevens voor de Tuono 134 pk standaard? ik heb pas een tuono van 2003 met wat leuk spul erop dan zou ik ong. op de 150 pk komen?FerBa schreef: ↑1 mar 2020, 23:26Jaja, sinds gisteren de nieuwe eigenaar van deze Italiaanse schone Donder uit '04.
Accessoires:
-Titanium EVO uitlaat met dbkiller.
-Oxford handvatverwarming.
-Cruise Controldingetje.
-Rapid Bike 2 Powercommander, BMC luchtfilter( gemonteerd en afgesteld door HdeB Engineering in 2016 met uitdraai, 124 pk op het achterwiel ).
Let The Good Times Roll!
vreemd 124 pk in de technische info hier staat over de Tuone 136 pk?FerBa schreef: ↑1 mar 2020, 23:26Jaja, sinds gisteren de nieuwe eigenaar van deze Italiaanse schone Donder uit '04.
Accessoires:
-Titanium EVO uitlaat met dbkiller.
-Oxford handvatverwarming.
-Cruise Controldingetje.
-Rapid Bike 2 Powercommander, BMC luchtfilter( gemonteerd en afgesteld door HdeB Engineering in 2016 met uitdraai, 124 pk op het achterwiel ).
Let The Good Times Roll!
136 op de krukas en 124 op het achterwiel!aprilliaad schreef: ↑17 okt 2020, 13:53vreemd 124 pk in de technische info hier staat over de Tuone 136 pk?FerBa schreef: ↑1 mar 2020, 23:26Jaja, sinds gisteren de nieuwe eigenaar van deze Italiaanse schone Donder uit '04.
Accessoires:
-Titanium EVO uitlaat met dbkiller.
-Oxford handvatverwarming.
-Cruise Controldingetje.
-Rapid Bike 2 Powercommander, BMC luchtfilter( gemonteerd en afgesteld door HdeB Engineering in 2016 met uitdraai, 124 pk op het achterwiel ).
Let The Good Times Roll!
Blijft vreemd om je oude liefde bij een ander te zien, gelukkig in goede handen
Ow, geen reactie..aprilliaad schreef: ↑20 okt 2020, 23:34Vind het altijd maar een rare benoeming zoveel PK,s op de krukas... zoveel op de achteras,,,noem het gewoon zoals je het overal leest mijn auto heeft 200 pk bijv.. mijn motor 130,. Lees bij zo,n auto nergens 200 pk bij de krukas 180 bij de bak.. 140 bij het differentieel,,, ben een voorstander van keep het simpel, net als KW en PK,s of is het om interessant te doen.
Nou onze motoren zijn gelijkwaardig kunnen wel s wedstrijdje doen...
Geef het even tijd. We zitten niet 24/7 op het forumaprilliaad schreef: ↑22 okt 2020, 09:12Ow, geen reactie..aprilliaad schreef: ↑20 okt 2020, 23:34Vind het altijd maar een rare benoeming zoveel PK,s op de krukas... zoveel op de achteras,,,noem het gewoon zoals je het overal leest mijn auto heeft 200 pk bijv.. mijn motor 130,. Lees bij zo,n auto nergens 200 pk bij de krukas 180 bij de bak.. 140 bij het differentieel,,, ben een voorstander van keep het simpel, net als KW en PK,s of is het om interessant te doen.
Nou onze motoren zijn gelijkwaardig kunnen wel s wedstrijdje doen...
Big Chris schreef: ↑22 okt 2020, 09:48Geef het even tijd. We zitten niet 24/7 op het forumaprilliaad schreef: ↑22 okt 2020, 09:12Ow, geen reactie..aprilliaad schreef: ↑20 okt 2020, 23:34Vind het altijd maar een rare benoeming zoveel PK,s op de krukas... zoveel op de achteras,,,noem het gewoon zoals je het overal leest mijn auto heeft 200 pk bijv.. mijn motor 130,. Lees bij zo,n auto nergens 200 pk bij de krukas 180 bij de bak.. 140 bij het differentieel,,, ben een voorstander van keep het simpel, net als KW en PK,s of is het om interessant te doen.
Nou onze motoren zijn gelijkwaardig kunnen wel s wedstrijdje doen...
Zal me tempo aanpassen,,,
En wat betreft de verschillende pk’s, een vermogensbank meet nu eenmaal op her achterwiel en de fabrieksopgave zijn krukas pk’s. Er is vast wel en vuistregel om (bij benadering) achterwiel pk’s om te rekenen naar krukas pk’s
bank meet pk,s op het achterwiel, das toch juist de bedoeling , de pk,s die je op het asfalt neerkwakt.aprilliaad schreef: ↑22 okt 2020, 21:16Big Chris schreef: ↑22 okt 2020, 09:48Geef het even tijd. We zitten niet 24/7 op het forumaprilliaad schreef: ↑22 okt 2020, 09:12Ow, geen reactie..aprilliaad schreef: ↑20 okt 2020, 23:34Vind het altijd maar een rare benoeming zoveel PK,s op de krukas... zoveel op de achteras,,,noem het gewoon zoals je het overal leest mijn auto heeft 200 pk bijv.. mijn motor 130,. Lees bij zo,n auto nergens 200 pk bij de krukas 180 bij de bak.. 140 bij het differentieel,,, ben een voorstander van keep het simpel, net als KW en PK,s of is het om interessant te doen.
Nou onze motoren zijn gelijkwaardig kunnen wel s wedstrijdje doen...
Zal me tempo aanpassen,,,
En wat betreft de verschillende pk’s, een vermogensbank meet nu eenmaal op her achterwiel en de fabrieksopgave zijn krukas pk’s. Er is vast wel en vuistregel om (bij benadering) achterwiel pk’s om te rekenen naar krukas pk’s
Pk's boeien mij niet zoveel. Het gaat er mij meer om dat een motor zo optimaal mogelijk is afgesteld, dat daardoor dan extra pk's tevoorschijn komen is dan meegenomen!aprilliaad schreef: ↑22 okt 2020, 21:50bank meet pk,s op het achterwiel, das toch juist de bedoeling , de pk,s die je op het asfalt neerkwakt.aprilliaad schreef: ↑22 okt 2020, 21:16Big Chris schreef: ↑22 okt 2020, 09:48Geef het even tijd. We zitten niet 24/7 op het forumaprilliaad schreef: ↑22 okt 2020, 09:12Ow, geen reactie..aprilliaad schreef: ↑20 okt 2020, 23:34Vind het altijd maar een rare benoeming zoveel PK,s op de krukas... zoveel op de achteras,,,noem het gewoon zoals je het overal leest mijn auto heeft 200 pk bijv.. mijn motor 130,. Lees bij zo,n auto nergens 200 pk bij de krukas 180 bij de bak.. 140 bij het differentieel,,, ben een voorstander van keep het simpel, net als KW en PK,s of is het om interessant te doen.
Nou onze motoren zijn gelijkwaardig kunnen wel s wedstrijdje doen...
Zal me tempo aanpassen,,,
En wat betreft de verschillende pk’s, een vermogensbank meet nu eenmaal op her achterwiel en de fabrieksopgave zijn krukas pk’s. Er is vast wel en vuistregel om (bij benadering) achterwiel pk’s om te rekenen naar krukas pk’s
ciao
Word ook betalend lid van de ARA!