ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#382301
Gresini Racing volgend jaar een Ducati klantenteam wordt.

Aprilia zelfstandig verder gaat met Aleix #41 en een nog te bepalen rijder.

Met de leegloop van Moto2 rijders naar MotoGP BB64 zomaar ineens een titelkandidaat kan worden :)
Avatar
Door FerBa
#382317
Henk RS 250 schreef:
18 jun 2021, 07:52
Gresini Racing volgend jaar een Ducati klantenteam wordt.

Aprilia zelfstandig verder gaat met Aleix #41 en een nog te bepalen rijder.

Met de leegloop van Moto2 rijders naar MotoGP BB64 zomaar ineens een titelkandidaat kan worden :)
Persoonlijk zou ik het gaaf vinden als Dovi Aprilia komt versterken.
En wat BB64 betreft zou het zomaar kunnen, zijn prestaties en resultaten gaan de goede kant op.
Avatar
Door Henk RS 250
#382323
Ergens wel, ik denk dat het beter is om nog een keer met Joe Roberts te gaan praten. Petje af voor Aleix #41, in zijn eentje heeft ie het hele project zover gekregen waar ze nu zijn. Nu zaak om jong talent erbij te halen vind ik.
Door gnooter
#382365
Het super gaaf was op de TT, eindelijk weer publiek, en een lid vanAprilia versprak zich toen ik vroeg of Dovi het team kwam versterken, yes yes yes zie de goede man om daarna te roepen no mistake, ik ga uit van het eerste antwoord :yahoo:
Avatar
Door Henk RS 250
#382367
Het super nieuws is.

Bo net na 2 long lap penalty's toch 25e is geworden. Super gereden, vanaf laatste plaatsen naar p15.

Het met 11600 mensen best bijzonder is hier langs de baan.
Avatar
Door Henk RS 250
#382377
Voorlopig wordt alles ontkend dan wel doodgezwegen.

...Het na 2 jaar weer super was om MotoGP live te bekijken

...De RS-GP goed mee kon komen en dat Aleix in de Hoge Heide gewoon buitenom Marquez reed om hem in te halen.

...Mijn neus beurs is van alle covid testjes, testen voor toegang, testen voor zakelijke afspraken enzovoort.
Avatar
Door FerBa
#382398
gnooter schreef:
28 jun 2021, 13:25
Mijn RSV Mille vandaag de 90000km heeft gehaald :worship:

:ok: :worship:

Op naar de volgende 90000! 8)
Door gnooter
#382565
Dat we weer terug zijn van een mooie motor vakantie in de Auvergne, super rondgereden daar, helaas wel twee keer een lekke band, maar dat mocht de pret niet drukken, motoren die mee waren, RSV mille, Dorsoduro 750 en een ktm 790 :yahoo:
Avatar
Door Henk RS 250
#382569
...Maandag 16 Augustus nog hulp nodig is voor de Endurance race op Assen

...Dat een erg leuk evenement is om of zelf in mee te rijden of om te assisteren

..Je de ARA circuitrijders daarmee erg blij maakt

...Dit iets totaal anders is dan een rondje om de kerk, en stiekum veel leuker ook nog :)
Avatar
Door FerBa
#382596
Henk RS 250 schreef:
26 jul 2021, 14:27
...Maandag 16 Augustus nog hulp nodig is voor de Endurance race op Assen

...Dat een erg leuk evenement is om of zelf in mee te rijden of om te assisteren

..Je de ARA circuitrijders daarmee erg blij maakt

...Dit iets totaal anders is dan een rondje om de kerk, en stiekum veel leuker ook nog :)
...Ik misschien wel interesse heb om die dag erbij te zijn.

...ik benieuwd ben wat het assisteren inhoud?
Avatar
Door Henk RS 250
#382735
...Maverick Vinales getekend heeft voor Aprilia voor 2022

...Hij per onmiddelijk gestopt is bij Yamaha na alle Sryrian GP perikelen.

...Ik benieuwd ben of ie de rest van het seizoen thuis uitzit of zsm Savadori gaat vervangen

...Dat het voormalige Suzuki team nu weer herenigd wordt bij Aprilia Racing.
Avatar
Door The Marshall
#382751
..er een plek vrij gekomen is voor de Dolomietentrip in september, Chris gaat niet mee.
Is er iemand die het aandurft om met mij een kamer te delen, liefst een niet snurker, anders mag tie op de gang
Door gnooter
#382829
Dat gnooter en mevrouw gnooter dit weekend ruim 600 km door Nederland hebben gereden, wat een verschil met Frankrijk, weinig mooie bochten hier, maar wel een gezellig oer Hollands landschap en nog bedankt flitsmeister :bye: ook nog de 90000km gepasseerd op de Mille :worship:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13

Word ook betalend lid van de ARA!