ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door gnooter
#380610
Ik me toch nu echt zorgen ga maken nu in Oostenrijk de kogel door de kerk is met de decibels, ben bang dat de rest van het klootjesvolk gaat volgen, dan kan in mijn mille niet meer uitlaten :help:
Avatar
Door Capo dei Capi
#380614
Men is inderdaad door de EU in het gelijk gesteld. Een ander is gelinkt aan een onderzoek m.bt. welzijn en geluid. Kort samengevat: te veel geluid, slechte welzijn. O.b.v. gezondheidsredenen mag een land dit dus besluiten.
Mijn Caponord (96 db) en Tuono V4 (107 db) mogen dus ook niet in dat gebied in Oostenrijk rijden. :no:
Door gnooter
#380661
Morgen worden hier in huize gnooter twee RSV mille en een Dorsoduro uitgelaten, rondje vanuit Flevoland via Overijssel en Drenthe terug via Friesland :kwijl:
Avatar
Door DvY
#380706
Big Chris schreef:
22 feb 2021, 21:58
DvY schreef:
22 feb 2021, 19:50
Ik gisteren de eerste Kilometers op mijn nieuwste aanwinst? Een Gen2 tuono. :kwijl:
Piccies?

En gefeliciteerd met je aankoop natuurlijk :ok:
Bedankt! uhhhhh ja piccies ff lastig, iets met nieuwe iphone en crashen.......
Avatar
Door FerBa
#380738
DvY schreef:
24 feb 2021, 18:13
Big Chris schreef:
22 feb 2021, 21:58
DvY schreef:
22 feb 2021, 19:50
Ik gisteren de eerste Kilometers op mijn nieuwste aanwinst? Een Gen2 tuono. :kwijl:
Piccies?

En gefeliciteerd met je aankoop natuurlijk :ok:
Bedankt! uhhhhh ja piccies ff lastig, iets met nieuwe iphone en crashen.......
Tja, Eiphone he...... ::) :-X Koop gewoon een android man! :tease: ;D
Of je doet het gewoon met een Computer....... ;)
Avatar
Door The Marshall
#380978
.........Wie in Oostenrijk te snel rijdt, kan vanaf deze zomer rekenen op zwaardere straffen. Niet alleen wordt het boetegeld verdubbeld, ook kan bij extreme snelheidsovertredingen het voertuig in beslag worden genomen. De boetes en maatregelen gelden ook voor buitenlandse toeristen. Als een Nederlandse snelheidsovertreder in Oostenrijk wordt betrapt, moet hij onmiddellijk betalen, boetes uit Oostenrijk kunnen in heel Europa worden geïnd.
... met dank aan Motor.NL
Avatar
Door FerBa
#381071
DvY schreef:
23 mar 2021, 21:59
...... we met de club as zaterdag het eerste ritje van het seizoen hebben??....
en dat de weersverwachting ook weer niet om blij van te worden is!!!! :-\
Avatar
Door FerBa
#381242
DvY schreef:
3 apr 2021, 16:56
.... ik hoop dat Hemelvaart doorgaat in welke vorm dan ook qua hotel/ritje/eten?
Ik ook!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

Word ook betalend lid van de ARA!