ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#375330
The Marshall schreef:
15 okt 2019, 17:29
DvY schreef:
15 okt 2019, 06:36
The Marshall schreef:
14 okt 2019, 20:32
Misschien eens een week Chateau Meiland boeken?
Help mij herinneren dat ik niet meer met jou op een kamer ga zoals afgelopen hemelvaart! :rotfl2: :rotfl2:
Ach gutte gut, jochie toch, dee ut zo'n pijn ?? :rotfl2:
Laat ik mijn vorige post even aanpassen zodat het netjes blijft.

Joske, ik heb het super naar mijn zin gehad met jou op de hotel kamer.
Laatst gewijzigd door DvY op 16 okt 2019, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#375332
F een catch up, in de interesse peiling gaat de voorkeur uit naar of laten zoals het is of een variant op het huidige.

Zonder te oordelen proef ik een voorkeur voor de bestaande gang van zaken, terwijl die juist een onderwerp van discussie is. Een beetje een patstelling dus.

Zijn er nog meer mensen met een mening/idee? Zeer benieuwd.

Zullen we het hier een beetje beschaafd houden? En blijven discussieren??
#375333
Henk RS 250 schreef:
16 okt 2019, 08:25
F een catch up, in de interesse peiling gaat de voorkeur uit naar of laten zoals het is of een variant op het huidige.

Zonder te oordelen proef ik een voorkeur voor de bestaande gang van zaken, terwijl die juist een onderwerp van discussie is. Een beetje een patstelling dus.

Zijn er nog meer mensen met een mening/idee? Zeer benieuwd.

Zullen we het hier een beetje beschaafd houden? En blijven discussieren??
Heb mijn tekst aangepast hoor Henk.

En voorkeur voor bestaande gang van zaken lees ik er niet uit, juist verandering!
Veranderen van data qua even/oneven weken, ander soort evenementen erbij zoals Quad rijden/karten/bbq met bier of weet ik veel wat voor gezelligs nog meer.
En ook lees ik dat een aanpassing van het forum misschien invloed zou kunnen hebben door oude topics te verwijderen.
Zulke voorstellen heb ik ook naar het bestuur gemaild naar aanleiding van de ontvangen mail.
#375334
Henk RS 250 schreef:
15 okt 2019, 19:39
Heren, zullen we bij het onderwerp blijven??
Wat ik hierop wil aanvullen is: Er stond eerst een tekst in de trant van dat het juist leuk was en spontaan om zoiets neer te zetten en wie zou er nou niet bij zon club willen horen?. Maar dit is gewijzigd.

Ik vind het juist verfrissend en tonen van kameraad schap dat zulke opmerkingen tussendoor kunnen op een forum.
Het brengt wat gezelligheid met zich mee en zo word het niet zo ''stijf''.
Maar dit is uiteraard mijn mening en zal het voortaan houden voor de onderwerpen waar dit wel kan.
#375335
Dank voor de reactie, ik ben geen fatsoensrakker hoor. ( off topic kan me het niet ruig genoeg). Kan me zo maar voorstellen dat niet iedereen gecharmeerd is van deze vorm van humor, vandaar.

Mss in het besloten leden deel een onderwerp bedgeheimen openen?? :wobblesign:

Karten deden we altijd als deel van de nieuwjaar receptie. Maar als er animo voor is kunnen we een keer afspreken toch? Raceplanet in Delft of Van Den Ende Poeldijk zijn prima banen en in de buurt.

Quad rijden kan ook, er zijn ook eendaagse trainingen off road maar daar hangt meestal een prijskaartje aan.

Gooi maar wat in de groep en bedankt voor actief meedenken.

Goed zeuren, daar houden we van. (variant op een supermarket reclame)
#375337
DvY schreef:
16 okt 2019, 08:49
Henk RS 250 schreef:
15 okt 2019, 19:39
Heren, zullen we bij het onderwerp blijven??
Wat ik hierop wil aanvullen is: Er stond eerst een tekst in de trant van dat het juist leuk was en spontaan om zoiets neer te zetten en wie zou er nou niet bij zon club willen horen?. Maar dit is gewijzigd.

Ik vind het juist verfrissend en tonen van kameraad schap dat zulke opmerkingen tussendoor kunnen op een forum.
Het brengt wat gezelligheid met zich mee en zo word het niet zo ''stijf''.
Maar dit is uiteraard mijn mening en zal het voortaan houden voor de onderwerpen waar dit wel kan.
Zullen we anders een breiclubje starten? :rotfl2:
#375340
Henk RS 250 schreef:
16 okt 2019, 09:00
Dank voor de reactie, ik ben geen fatsoensrakker hoor. ( off topic kan me het niet ruig genoeg). Kan me zo maar voorstellen dat niet iedereen gecharmeerd is van deze vorm van humor, vandaar.

Mss in het besloten leden deel een onderwerp bedgeheimen openen?? :wobblesign:

Karten deden we altijd als deel van de nieuwjaar receptie. Maar als er animo voor is kunnen we een keer afspreken toch? Raceplanet in Delft of Van Den Ende Poeldijk zijn prima banen en in de buurt.

Quad rijden kan ook, er zijn ook eendaagse trainingen off road maar daar hangt meestal een prijskaartje aan.

Gooi maar wat in de groep en bedankt voor actief meedenken.

Goed zeuren, daar houden we van. (variant op een supermarket reclame)
Karten Poeldijk met eten erbij klinkt goed!
Iets voor eind Januari, begin Februari denk?

Word ook betalend lid van de ARA!