ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Deefski
#373967
Ik zie een aantal Tuono V4's :ok: :
Joppen (2012)
Van den Burg (2011 import)
Motorplaza Groningen (2012 bouwjaar, 2014 op kenteken)
Topmoto Apeldoorn (2012)

Tussen de 9450 en 8450, met verkort plaatje en geïntergreerd achterlicht. Km's tussen 20 en 40k.

Tips over de leveranciers of over de Tuono V4? :sorry:

Cheers! :friends:
Avatar
Door rsvfrank
#373973
Deefski schreef:
9 mei 2019, 20:35
Yup. 3 kids en weinig circuitdagen... wel 15 mooie jaren.
Yep, op een gegeven moment is het mooi geweest, bij mij slaat de weegschaal door naar stoppen .
Zit stiekum een beetje naar een dorsoduro te kijken...
Avatar
Door Rossifumi
#374022
Ik zou in ieder geval een versie met ABS nemen. Toch fijn om te hebben, als het kan. De eerste serie had het niet, later wel als onderdeel van dat mooie APRC pakket.

Verder - maar dat had je ook al op FB gezien volgens mij ;) - blijkt kleppen stellen bij de V4 veel meer een ding te zijn dan bij de Rotax V2. En bij de V4 ook nog eens een prijzig geintje, als het noodzakelijk is. Dus zorg ervoor dat dit aantoonbaar gedaan is, of houd er nadrukkelijk rekening mee bij het onderhandelen over de prijs mocht het nog niet gebeurd zijn.

Ook wel wat dingen geweest met uitgerekte nokkenaskettingen enzo. Maar daar kunnen de V4 eigenaren je vast meer over vertellen.
Avatar
Door Deefski
#374060
Tis een van : Van Den Burg motoren Eindhoven geworden. 2011, 16.000km op de teller. De Mille 2001 ingeruild. Daarna ff bij Bas van Roké een afspraak voor een checkup gemaakt. Binnenkant komt bij 20k aan de beurt en hij klonk ok zei Bas (plus OH historie)... We shall see...
Avatar
Door FerBa
#374071
Top! :ok: Ga je zeker plezier mee beleven.
Hoop je nu ook wat meer bij de ritten te zien... ;)
Avatar
Door FerBa
#374080
Rossifumi schreef:
17 mei 2019, 19:05
Nice fietsie! :yahoo:

Het V4 geweld wordt wel steeds groter hier :secret:
Misschien jouw V2 maar inruilen? ;D

Word ook betalend lid van de ARA!