ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door malle eppie
#371695
Het bericht is tot ons gekomen dat Robert Duijzer is overleden op 7 juli j.l.

Robert was een gewaardeerd en vroeg lid van onze club, zijn lidmaatschapsnummer was M005!
Robert was een trouw bezoeker van de ALV en liet zich met zijn Caponord ook regelmatig op andere evenementen zien.

Wij wensen zijn familie veel sterkte toe.
Avatar
Door Capo dei Capi
#371711
Hoi Jos,

We weten helaas niet meer. Er is alleen kaart gestuurd waarin stond dat hij is overleden en is gecremeerd. Een en ander was in besloten kring.
The Marshall schreef:
19 jul 2018, 05:01
Vervelend nieuws.
Weet iemand meer?
R.I.P. Robert
Door dick
#371761
Beste mensen. Het was 'even' zoeken, maar ik heb Robert gevonden. In het Forumoverzicht bij Evenementen - algemeen vind je op pag. 7 het onderwerp ZO 6/9 - ZA 12/9 APRILIA FABRIEK + AKRAPOVIC en op pag. 7 daarvan al scrollend zie je een foto van Robert's Capo Nord duidelijk in beeld en Robert zelf wat op de achtergrond. Verderop een betere foto van Robert bij zijn Capo.
Kan iemand deze foto's hier 'herplaatsen'? Wellicht dat deelnemers aan die ARA 2015 Buitenlandreis nog foto's van Robert hebben.
Vr.gr. Dick Motó 6.5
Avatar
Door Han
#371771
Hierbij een paar foto's ter nagedachtenis aan Robert. Ze zijn genomen tijdens de Buitenland rit 2015.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door FerBa
#371965
Tjee, dit is zeer onverwachts! :'(

Ik heb hem dit voorjaar nog gesproken bij Motoport Wateringen en wat Gerrit zegt, had hij aardig wat (reis)plannen voor dit jaar!

Robert was ook een echte Motorrijder, lees doorrijder, en verhalenverteller, zeker wat betreft al z'n (buitenlandse)motorreizen!
De bovenste foto, van de 2 die hier geplaatst zijn, heb ik gemaakt , dat was bij de grensovergang van Italië naar Slovenië tijdens de Fabrieksreis in 2015.
Vlak na de Fabrieksreis had hij zijn trouwe Capo ingeruild voor een Versys 750 omdat ie wat lichters wilde en Aprilia geen alternatief had.
Hij was inderdaad ook altijd bij de ALV en het Clubweekend!

Robert, Ride In Peace kerel!

Word ook betalend lid van de ARA!