ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door motorgirl
#371659
Haha geweldig. Die aso BMW's🤣. Mooi dat het rekje nog functioneert. Ik had niet anders verwacht. Ik rijd inmiddels zelf met een Caponord 1200 met een dikke Givi koffer. Ook goed spul.
Eie weet lokt mijn reactie weer leven uit.
Avatar
Door rsvfrank
#371684
Heuveltje schreef:
16 jul 2018, 17:53
Het is al een hele tijd rustig, de mensen zitten waarschijnlijk teveel op facebook :-\
Denk het ook, plaatjes van borden met eten maken... :gaga:


Ondanks de weinige respons toch maar weer een verslagje gemaakt van de race op Assen in het circuitrijders deel.
Avatar
Door ivar_io
#371980
Dat viel mij ook al wat op. Heb lange tijd dit forum gevolgd zonder account. Tijdje terug toch maar eentje gemaakt in de hoop dat ik hier gauwer antwoord zou krijgen op vragen die ik had t.o.v het AF1 forum.

Jammer dat facebook forums ouderwets doet lijken :(
Avatar
Door Big Chris
#371993
Misschien zijn fora ouderwets in vergelijking met FB. Maar probeer maar eens te zoeken op een bepaald onderwerp op FB. Zeker voor Aprilia techniek, tips, tricks, hacks etc. is het ARA een heel goed platform :ok:
Avatar
Door ivar_io
#371996
Big Chris schreef:
1 sep 2018, 10:11
Misschien zijn fora ouderwets in vergelijking met FB. Maar probeer maar eens te zoeken op een bepaald onderwerp op FB. Zeker voor Aprilia techniek, tips, tricks, hacks etc. is het ARA een heel goed platform :ok:
Ik gebruik al 6 jaar geen facebook meer :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!