ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#371363
jaja het hing al een tijdje in de lucht maar het is nu ook officieel.

Andrea Iannone gaat Scott Redding vervangen. Toch een beetje jammer voor scott ik vond het namelijk wel een leuke gast.

Maar persoonlijk denk ik wel dat het een goede stap is van Aprilia om voor Iannone te kiezen.

om te vieren dat we een nieuwe rijder hebben bij het Gresini team. is er nu een grote kortingsactie gaande op de merchandise producten :

28% korting op de 2017 racing collectie.

maar nu ook 18% op de 2018 collectie !

wees er snel bij via : http://rn-motoren.nl/product-categorie/merchandise/


:victory:
#371366
Dus toch.
Jammer voor Redding idd, maar hij heeft dan ook werkelijk niets laten zien tot nu toe.
Iannone, ik weet het niet, kan die een motogp fiets ontwikkelen?
Ben benieuwd, ben altijd wel Iannone fan en dat in combinatie met Aprilia :kwijl: :kwijl:
#371396
FRITS schreef:
10 jun 2018, 20:15
Het is aan de rijders om de motor te verbeteren maar dan is er inzet nodig en op
t randje rijden evt, en daar ontbreekt t weleens aan .Mogelijk dat Iannone dat wel
eens laat zien,kuipwerk zat in Italie!!
Lowes heeft vorig jaar aardig wat kuipwerk in de vuilcontainer doen belanden, Redding wat minder volgens mij.
Heb wel het idee dat, net als bij Lowes vorig jaar, dat Espargaro de betere spullen krijgt en Redding aan zijn lot wordt over gelaten.
Iannone zal wel het uiterste uit de fiets willen halen en heeft het voordeel Italiaan te zijn .

Word ook betalend lid van de ARA!