ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Okkie26
#368877
Tja,

De kogel is door de kerk, het is dan toch echt gebeurd.

Na 4 jaar, en 53000 probleemloze kilometers, mag de Shiver op zoek naar een nieuw baasje..

Tijd voor wat anders, en gezien Aprilia nu niks heeft wat mij kan bekoren, ben ik overgestapt naar een..

Kawasaki Z1000SX 2016. Nieuw gekocht. Over twee weken ophalen.

Jammer dat Aprilia de Shiver nog niet kan leveren, en dat ze niks tussen de Shiver en Tuono hebben.. Ook niks op toergebied.. Dus ja... Dan ga ik toch elders shoppen.


Uitreraard blijf ik lid van de ARA (als dat mag tenminste).. En zal ik ook gerust nog wel mijn rondjes meerijden.. Maar helaas even niet op de Shiver...
Avatar
Door Chriz86
#368880
Hej Oscar. Zag je nieuwe Kawa op Facebook. Mooi apparaat waar je hopelijk veel plezier mee gaat beleven!

Jammer dat het aanbod van Aprilia niet aansluit, maar daarom wel een begrijpelijke keuze. We zien je Japanner binnenkort vast wel ergens bij een ritje! . :ok:
Avatar
Door The Marshall
#368887
Nounounounou, geen wonder dat het forum in elkaar zakt!
Allemaal naar de concurent, Foeifoei
Had jou toch zeker op een nieuwe 900 verwacht :yes:
Dat tankje van 12 liter is het probleem niet, wat dan wel??
Maar anyway heel veel fun op je Kwaak ;) ,
enne , kom hem maar eens showen
Door Madman59
#368889
Een ernstig vergrijp natuurlijk. Toch veel plezier met de Kawasaki. Een vertaling ervan (meerdere opdeling en mogelijk, Google translate): Kawa saki = leer voorgaand. Dat kan je dan weer uitleggen op verschillende manieren. Een ervan kan zijn, je moet voorop rijden. Tot een volgende rit.
Avatar
Door Okkie26
#368890
The Marshall schreef:
9 jul 2017, 09:27
Nounounounou, geen wonder dat het forum in elkaar zakt!
Allemaal naar de concurent, Foeifoei
Had jou toch zeker op een nieuwe 900 verwacht :yes:
Dat tankje van 12 liter is het probleem niet, wat dan wel??
Maar anyway heel veel fun op je Kwaak ;) ,
enne , kom hem maar eens showen
De tank van 15 liter was het probleem niet. Maar wel dat ie nog steeds NIET leverbaar is...

En ik wilde weer eens wat anders, iets meer op toer gericht. Rijd toch best wel veel..
Avatar
Door malle eppie
#368896
Toch mooi dat je probleemloze kilometers schrijft, en dat met een motor die een keer in de brand heeft gestaan! Maar dat lag hem aan de bagage geloof ik.

In ieder geval veel fijne kilometers met je nieuwe Kawa gewenst ( mooi ding ook ).
En sinds je niet de eerste afvallige bent, blijf je volgens mij gewoon welkom op clubritjes.
Avatar
Door FerBa
#368922
ook hierbij gefeli met de Kawa! :ok:
Avatar
Door motorgirl
#372355
Hoi Okkie. Mooie bike. Gefelicteerd Is dit ook een tweecilinder. Nee toch. Hopen dat je er net zoveel plezier op zal beleven als je appie.

Word ook betalend lid van de ARA!