ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#368700
Een topic veranderen zonder dat de topic maker daar bij betrokken wordt is op z'n minst gezegd niet netjes. Iedereen kan mij bereiken en dat met mij bespreken. En inderdaad dit was de bekende druppel.
Anderhalf jaar heb ik bijzonder veel tijd besteed aan de club en heb me met volle overtuiging ingezet om de club weer levendig te laten worden. Ik moet vaststellen dat er onvoldoende interesse is om dingen voor de club te doen. En als er dan ook nog mensen zijn die zeggen dat ze wat zullen doen en het laten sloffen dan lopen de frustraties steeds verder op. We bagatelliseren dat dan door te zeggen dat we allemaal druk zijn en bedekken het met de mantel der liefde. Elkaar aanspreken op zijn of haar verantwoordelijkheid is schijnbaar niet meer mogelijk.

Schijnbaar is er onder de leden onvoldoende basis en elan om er echt iets van te maken.
Daar ga ik dus mijn kostbare tijd niet meer aan besteden. Ook ik ben druk net als anderen die dat constant als excuses gebruiken. De reden om het topic " het forum is dood te noemen was bedoelt om veel reacties los te maken, hetgeen toch aardig is gelukt , maar dat terzijde. Begrijp ook niet dat je je daar zo aan stoort.

Duidelijk is dat wanneer de ARA leden niet iets voor de club willen doen er geen toekomst meer is. En trekken aan een dood paard heeft nog nooit iets opgeleverd. Nieuwe bestuursleden zullen ook dan weer gefrustreerd weglopen.

En tenslotte, denk niet aan wat de club voor jou doet maar wat jij voor de club kan doen. Mijn bijdrage is tot een einde gekomen het is nu aan anderen om het stokje over te pakken. Hopend op betere tijden...

Ron Meinema

Word ook betalend lid van de ARA!