ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#367671
Goedeavond allen,

ik ben hier al geruime tijd lid en toen ik nog een RSV R 2003 "Nitro Nori" reed, vertoefde ik hier vaker.
Deze RSV heb ik verkocht, de zitpositie was hier debet aan en heb ik enkele jaartjes weer trouw op mijn Honda's rondgetuft.
Het bloed kruipt uiteraard waar het niet gaan kan...Zo'n appie is verslavend. Dus al de ruime tijd op zoek naar een Aprilia met een relaxte zitpositie.
De keus was gevallen op een "First Generation Tuono".Gezien mijn leeftijd houd ik wel van old skool.

Het hoefde geen limited of iets van die aard te zijn..gewoon een net ding..liefst in het zwart van 1e eigenaar, kompleet, met weinig kilometers en geen verzaagd of zwaar verbouwd exemplaar.

Klinkt simpel..maar dat blijkt bij oud spul toch nog redelijk lastig.
Maar goed, mijn geduld is beloond...een week of 2 geleden heb ik een Tuono aangeschaft. 1e eigenaar en uit 2007 (dus overjarig verkocht) met een maagdelijke kilometerstand en banden met 0 meter.
Uiteraard koop je zoiets niet voor een spotprijs, maar al met al moet je op zo'n moment niet al te moeilijk doen.

Ik kan niet wachten op beter weer...

Ziehier..de black tuono

suggesties voor een nette (goedgekeurde) uitlaat zijn welkom...deze is wel heel groot.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!