ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#367207
Hoi klaaz,
Is er een mogelijkheid om foto's vanuit de fotogalerij van je mobiel te downloaden als bijlage?
Wilde dat laatst doen op mijn mobiel maar dat kon niet, wel alleen een foto direct maken of iets met documenten.
Avatar
Door klaaz
#367210
FerBa schreef:
17 mar 2017, 21:32
Hoi klaaz,
Is er een mogelijkheid om foto's vanuit de fotogalerij van je mobiel te downloaden als bijlage?
Wilde dat laatst doen op mijn mobiel maar dat kon niet, wel alleen een foto direct maken of iets met documenten.
Geen idee eerlijk gezegd. Ik denk dat dat meer met je OS van de telefoon te maken heeft dan met phpBB...
Avatar
Door FerBa
#367212
klaaz schreef:
17 mar 2017, 21:56
FerBa schreef:
17 mar 2017, 21:32
Hoi klaaz,
Is er een mogelijkheid om foto's vanuit de fotogalerij van je mobiel te downloaden als bijlage?
Wilde dat laatst doen op mijn mobiel maar dat kon niet, wel alleen een foto direct maken of iets met documenten.
Geen idee eerlijk gezegd. Ik denk dat dat meer met je OS van de telefoon te maken heeft dan met phpBB...
Uhm, wat bedoel je met OS?
Avatar
Door klaaz
#367213
FerBa schreef:
17 mar 2017, 22:09
klaaz schreef:
17 mar 2017, 21:56
FerBa schreef:
17 mar 2017, 21:32
Hoi klaaz,
Is er een mogelijkheid om foto's vanuit de fotogalerij van je mobiel te downloaden als bijlage?
Wilde dat laatst doen op mijn mobiel maar dat kon niet, wel alleen een foto direct maken of iets met documenten.
Geen idee eerlijk gezegd. Ik denk dat dat meer met je OS van de telefoon te maken heeft dan met phpBB...
Uhm, wat bedoel je met OS?
IOS, Android, Windows Mobile, het Operating System. Dit soort dingen wordt niet geregeld door de website maar door de browser in je OS. Heb ik niet zoveel invloed op dus :-)
Avatar
Door FerBa
#367214
klaaz schreef:
17 mar 2017, 22:12
FerBa schreef:
17 mar 2017, 22:09
klaaz schreef:
17 mar 2017, 21:56
FerBa schreef:
17 mar 2017, 21:32
Hoi klaaz,
Is er een mogelijkheid om foto's vanuit de fotogalerij van je mobiel te downloaden als bijlage?
Wilde dat laatst doen op mijn mobiel maar dat kon niet, wel alleen een foto direct maken of iets met documenten.
Geen idee eerlijk gezegd. Ik denk dat dat meer met je OS van de telefoon te maken heeft dan met phpBB...
Uhm, wat bedoel je met OS?
IOS, Android, Windows Mobile, het Operating System. Dit soort dingen wordt niet geregeld door de website maar door de browser in je OS. Heb ik niet zoveel invloed op dus :-)
Aha, oké!
Dan val er weinig aan te doen, behalve hopen dat het met een software update aangepast wordt. ;D
Avatar
Door klaaz
#367255
Okkie26 schreef:
20 mar 2017, 10:21
Gaat toch niet goed. Wanneer ik de aanpassingen doe en op versturen klik, krijg ik een SQL error.
Dat is het nadeel van extensies binnen phpBB. Er zat er eentje in de weg. Wil je het nog een keer proberen?
Avatar
Door FerBa
#367261
klaaz schreef:
20 mar 2017, 11:29
Okkie26 schreef:
20 mar 2017, 10:21
Gaat toch niet goed. Wanneer ik de aanpassingen doe en op versturen klik, krijg ik een SQL error.
Dat is het nadeel van extensies binnen phpBB. Er zat er eentje in de weg. Wil je het nog een keer proberen?
volgens mij heb ik hetzelfde?!
Wilde de tijd op Europa/Amsterdam zetten, krijg ik een of andere melding over "formulieren opnieuw invullen" of iets dergelijks! ???
Avatar
Door klaaz
#367266
FerBa schreef:
20 mar 2017, 23:14
klaaz schreef:
20 mar 2017, 11:29
Okkie26 schreef:
20 mar 2017, 10:21
Gaat toch niet goed. Wanneer ik de aanpassingen doe en op versturen klik, krijg ik een SQL error.
Dat is het nadeel van extensies binnen phpBB. Er zat er eentje in de weg. Wil je het nog een keer proberen?
volgens mij heb ik hetzelfde?!
Wilde de tijd op Europa/Amsterdam zetten, krijg ik een of andere melding over "formulieren opnieuw invullen" of iets dergelijks! ???
het gaat hier en bij Okkie goed. Ik vermoed een browser issue bij jou. Gooi je cache maar eens leeg en probeer het eens op nieuw. (cache legen is altijd het eerste wat je moet proberen)

Sommige browser zijn ook zodanig besmet met allerlei 'per ongeluk' geïnstalleerde ellende dat in sommige gevallen alleen het gebruik van een andere (verse) browser soulaas bied.

Word ook betalend lid van de ARA!