ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door klaaz
#367389
rsvfrank schreef:
29 mar 2017, 15:36
Toppertje :ok:

Vreemd, op de tablet zijn de letters wel wat feller ,minder dof ,maar nu ik achter de laptop zit ,zijn ze nog steeds hetzelfde .
Ik gebruik hier drie monitoren naast elkaar en de verschillen in kleurweergave (TN en IPS schermen) tussen de drie zijn groot. Dat heeft te maken met de specs van de monitoren. Er is geen verschil gedefinieerd voor de verschillende schermgroottes.

Heb je al eens een refresh gedaan om je browsercache te vernieuwen?
#367395
Ook ik ben na een tijdje weer eens online. Maar moet gezegd worden. Ziet er erg netjes uit. Werkt ook goed en snel. Nu hopen op weer een levendig forum zoals een aantal jaren terug. Top gedaan mannen en vrouwen.

Marco.
#367433
Als ik inlog krijg ik de melding dat de website niet beveiligd is en ingevulde gegevens onderschept kunnen worden.
ARA inlog.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door klaaz
#367444
Firefox is nagging deze boodschap sinds de laatste update (vind ik persoonlijk heel irritant :crazy: ). Ik zal binnenkort even zien of ik een SSL certificaat kan installeren.
#367475
Ik krijg opeens deze pagina, op desktop en mobiel ???

Flip-Flop Navigatie
  Welkom, The Marshall
 Profiel
 Berichten  0
 Notificaties  0
 Account instellingen
 Controle Paneel
 Afmelden
INDEX
Forum 
Onbeantwoorde onderwerpen
Ongelezen berichten
Nieuwe berichten
Actieve onderwerpen
Markeer forums als gelezen
FAQ
Leden
Het team
Zoek 
Uitgebreid zoeken
Je berichten
Nieuwe posts afgelopen 24 uur
Nieuwe posts afgelopen week
website
nieuws
agenda

Notificaties
Avatar
Door klaaz
#367479
Ik zie een stuk tekst, geen pagina... :)

Als je problemen hebt: Graag een screenshot en een url, hier kan ik niet zoveel mee.

(Ik vermoed dat je gewoon even moet verversen (F5) trouwens)
Avatar
Door robz
#367608
begrijp ik nu goed dat ik:

1. moet inloggen op de site
2. apart moet inloggen op het forumdeel?
3. apart moet inloggen in het agenda deel?

:angel:
helemaal met beveiligingsinstellingen op sommige pc's die geen wachtwoorden onthouden is dit echt niet te doen voor de oudere jongere..... :wobblesign:
Avatar
Door robz
#367610
robz schreef:
16 apr 2017, 13:38
begrijp ik nu goed dat ik:

1. moet inloggen op de site
2. apart moet inloggen op het forumdeel?
3. apart moet inloggen in het agenda deel?

:angel:
helemaal met beveiligingsinstellingen op sommige pc's die geen wachtwoorden onthouden is dit echt niet te doen voor de oudere jongere..... :wobblesign:
1+3 zijn hetzelfde ontdek ik net..... sorry vind het allemaal wat ingewikkeld overkomen.... :gaga:
Avatar
Door klaaz
#367630
robz schreef:
16 apr 2017, 13:50
robz schreef:
16 apr 2017, 13:38
begrijp ik nu goed dat ik:

1. moet inloggen op de site
2. apart moet inloggen op het forumdeel?
3. apart moet inloggen in het agenda deel?

:angel:
helemaal met beveiligingsinstellingen op sommige pc's die geen wachtwoorden onthouden is dit echt niet te doen voor de oudere jongere..... :wobblesign:
1+3 zijn hetzelfde ontdek ik net..... sorry vind het allemaal wat ingewikkeld overkomen.... :gaga:
  • Inloggen op de website
  • Inloggen op het forum
Stel op beide hetzelfde wachtwoord in zodat je die eenvoudig kan onthouden. Vink bij het inloggen 'Blijf ingelogd / onthoud mijn wachtwoord' aan. Hoe moeilijk kan het zijn :-) >:D
Avatar
Door robz
#367641
antwoord: moeilijk...... :gaga:

log steeds in via andere computers ...... dat helpt niet en om die reden staan wachtwoorden standaard op niet onthouden.... maar... het is weer gelukt! :laugh:
Avatar
Door FerBa
#368037
Hoi Klaas,
Is het mogelijk om Links die op het forum staan in een nieuw tabblad te laten openen?
Ik vind het namelijk knap irritant als je een link naar een website opent en daar lekker verder aan het neuzen bent, dat je helemaal terug moet klikken om op het forum terug te komen.

grtz Ferry
Avatar
Door CapoV2
#368729
Ben nieuw hier maar heb het oude forum ook nog gezien, dit ziet er zoveel beter uit!

Ik mis alleen deze functie: Markeer forums als gelezen

Is deze er (nog) niet of kan ik het gewoon niet vinden? Is toch wel makkelijk om overzicht te houden.

Word ook betalend lid van de ARA!