ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door kakketoe
#366644
The Marshall schreef:Let wel ff op in bochten naar links, je mist toch wat ''Schraeglagenfreiheit" ;)
Bochten ???
Gaan we dit jaar ineens wel bochies rijden,denk dat ik maar aan sluit bij het vrouwenclubje....word er iedergeval lekker rustig gereden :sorry:
#366675
kakketoe schreef:
The Marshall schreef:Let wel ff op in bochten naar links, je mist toch wat ''Schraeglagenfreiheit" ;)
Bochten ???
Gaan we dit jaar ineens wel bochies rijden,denk dat ik maar aan sluit bij het vrouwenclubje....word er iedergeval lekker rustig gereden :sorry:
Geef mij maar een plankje, met die plateau zool trek je mooie sporen in het asfalt.
Voordeel is wel dat je kunt showen met een afgeschuurd stuk aluminium. Als alternatief voor kneesliders.
Avatar
Door kakketoe
#366676
Henk RS 250 schreef:
kakketoe schreef:
The Marshall schreef:Let wel ff op in bochten naar links, je mist toch wat ''Schraeglagenfreiheit" ;)
Bochten ???
Gaan we dit jaar ineens wel bochies rijden,denk dat ik maar aan sluit bij het vrouwenclubje....word er iedergeval lekker rustig gereden :sorry:
Geef mij maar een plankje, met die plateau zool trek je mooie sporen in het asfalt.
Voordeel is wel dat je kunt showen met een afgeschuurd stuk aluminium. Als alternatief voor kneesliders.

Ik zal wel niet kennen rijden...maar mijn standaard heb ik nog nooit aan de grond gereden :gaga:
Avatar
Door FerBa
#366736
Henk RS 250 schreef:Afbeelding

De mille verwend met nieuwe bandjes, laat de zomer maar komen.
Netjes Henk! :ok:
Henk RS 250 schreef:Yep. Bridgestone RS10R
Vond bij die Michelin 2ct vooral voor overschakelen van hard naar zacht compound niet lekker gaan, vandaar weer een single compound nu.
Niet aan gedacht om van Pirelli of Bridgestone een multiple comp. te proberen?
Avatar
Door FerBa
#366737
Mijzelf ook even verwend voor het komende seizoen! 8)

Nieuwe botsmuts met op maat gemaakte binnenvoering!
Wel 2 maanden op moeten wachten!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nieuwe kuipruit met dank aan ons clublid Bart (BT Powerparts)!
Afbeelding

Zumolock!
Afbeelding
Avatar
Door FerBa
#366747
Dank u!
Henk RS 250 schreef:Ferry, gave helm zeg. En een idee om bij de volgende helm ook een op maat gemaakte binnenvoering te laten maken.
Kuipruit ook mooi en goed plan om anti diefstal spul te kopen.
Kan het iedereen aanraden, het verschil is echt voelbaar! :yes:
Avatar
Door Chriz86
#366911
Rekje van Givi voor de Shiver gekocht - kan ik zijtasssen meenemen zonder dat ze mijn kapjes beschadigen of eventueel in de fik vliegen...
IMAG0074.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door V-Twim
#366923
Sjonge, de laatste keer dat ik hier was kon je met een telefoon alleen bellen en smsen... :)

Sinds vanochtend weer terug in het oude honk. Want er staat een 2003 Tuono in de garage. Rood. Die nog wat tlc kan gebruiken en gaat krijgen. :ok:

Om te beginnen maar een setje vers rubber. En wellicht een brulpijp.

Ik zal eens kijken of ik mijn oude voorsteltopic nog kan opduikelen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#366990
Vandaag een Aprilia Futura gekocht. Bouwjaar 2002. Ik heb deze gehaald in België.
De zaak waar ik deze heb gekocht heeft deze nieuw geleverd en altijd in onderhoud gehad. Alle bekende Futura kwaaltjes zijn verholpen/aangepakt.
De originele koffers in kleur zijn er bij. Voorts een Hepco en Bekker-rek, stalen remleidingen en een Hyper Pro achterveer.
Nu nog invoeren en poetsen.
Laat het goede weer maar komen!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door kakketoe
#366992
Capo dei Capi schreef:
4 mar 2017, 17:04
Vandaag een Aprilia Futura gekocht. Bouwjaar 2002. Ik heb deze gehaald in België.
De zaak waar ik deze heb gekocht heeft deze nieuw geleverd en altijd in onderhoud gehad. Alle bekende Futura kwaaltjes zijn verholpen/aangepakt.
De originele koffers in kleur zijn er bij. Voorts een Hepco en Bekker-rek, stalen remleidingen en een Hyper Pro achterveer.
Nu nog invoeren en poetsen.
Laat het goede weer maar komen!
Mooie fiets John,heeft die "Grijze plaag" je aan aangestoken :rotfl2:
Veel plezier en bovenal veel veilige km ermee :ok:
#366994
Dank je wel. Ja het is besmettelijk..
Ik ga nu mijn Pegaso (1998, 7600 km)
verkopen.
kakketoe schreef:
4 mar 2017, 18:17
Capo dei Capi schreef:
4 mar 2017, 17:04
Vandaag een Aprilia Futura gekocht. Bouwjaar 2002. Ik heb deze gehaald in België.
De zaak waar ik deze heb gekocht heeft deze nieuw geleverd en altijd in onderhoud gehad. Alle bekende Futura kwaaltjes zijn verholpen/aangepakt.
De originele koffers in kleur zijn er bij. Voorts een Hepco en Bekker-rek, stalen remleidingen en een Hyper Pro achterveer.
Nu nog invoeren en poetsen.
Laat het goede weer maar komen!
Mooie fiets John,heeft die "Grijze plaag" je aan aangestoken :rotfl2:
Veel plezier en bovenal veel veilige km ermee :ok:
#366998
Mooie Fuut John, bij de openingsrit wel op de Fuut komen hé.
@ Kakketoe, jij gaat ook nog wel om👍
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!