ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door ElSjiepo
#365944
Leuk! Vooral als je racet op een Aprilia... :yes: Prijzen staan erbij in de configurator, kost je een goeie €1700,- als je alle opties aanvinkt (plus eventueel verzenden?)...
Avatar
Door Bert77
#366021
DutchVtwin schreef:zeker vet, ook nog nooit gezien idd. Ook veel aan te passen. :man_in_love:

zonder opties kosten ze €1299,- ;)
nog best te doen voor een pak op maat.
Persoonlijk vind ik het erg prijzig.
Met een beetje geluk heb je er 2maat pakken voor bij Dame en kun je er ook ieder plaatje en naam op plakken.
Avatar
Door DutchVtwin
#366029
Bert77 schreef:
DutchVtwin schreef:zeker vet, ook nog nooit gezien idd. Ook veel aan te passen. :man_in_love:

zonder opties kosten ze €1299,- ;)
nog best te doen voor een pak op maat.
Persoonlijk vind ik het erg prijzig.
Met een beetje geluk heb je er 2maat pakken voor bij Dame en kun je er ook ieder plaatje en naam op plakken.
Ik vind op de site van Damen geen maat pak met eigen design onder de €1000,- en dat is dan zonder eigen logo's of tekst. Hoe kom jij aan 2 voor deze prijs?
Avatar
Door Bert77
#366032
DutchVtwin schreef:
Bert77 schreef:
DutchVtwin schreef:zeker vet, ook nog nooit gezien idd. Ook veel aan te passen. :man_in_love:

zonder opties kosten ze €1299,- ;)
nog best te doen voor een pak op maat.
Persoonlijk vind ik het erg prijzig.
Met een beetje geluk heb je er 2maat pakken voor bij Dame en kun je er ook ieder plaatje en naam op plakken.
Ik vind op de site van Damen geen maat pak met eigen design onder de €1000,- en dat is dan zonder eigen logo's of tekst. Hoe kom jij aan 2 voor deze prijs?
Meestal rond december hebben ze altijd een eind jaars actie.
Avatar
Door Bert77
#366080
Okkie26 schreef:Maar dan heb je geen echt Aprilia pak....
Maar goed wat is een "echt" Aprilia pak?
Uiteindelijk maakt aprilia deze pakken ook niet zelf.
En worden deze volgens mij bij Difi geproduceerd??

Maar goed iedereen moet aantrekken wat hij of zij wil zolang je in mijn ogen maar beschermd en comfortabel op de motor zit.

Word ook betalend lid van de ARA!