ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door gnooter
#364899
Ben nu in de Haut-Alpes wat een mooie stuurwegen hier, vergeet de Eifel dit is honderd keer mooier :ok: :kwijl:
Avatar
Door FerBa
#364900
Mooi man! Veel stuurplezier verder! :ok:
Avatar
Door Big Chris
#364903
Kan het beamen. Jammer dat het vier keer verder rijden is. Iets voor een volgende buitenland trip wellicht?
Door Gert-Jan Tuono
#364906
Ook eensch, maar dan wel het advies voor een Tuono of toeristischer. Bijvoorbeeld een K :secret: M ... :crazy:

Het asfalt op passen en verbindingswegen in haut alpes is niet allemaal in perfecte staat en vaak nogal hobbelig. Met een sportmotor best een uitdaging en een aanslag op de polsen bij langere dagroutes. Als een route in de Tour de France wordt opgenomen die niet in goede staat verkeert dan wordt deze in juni van dat jaar opnieuw geasfalteerd, zeker als deze dalend wordt afgelegd.

Maar is al weer 4 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest... :yahoo: dus volgend jaar :worship:
Avatar
Door The Marshall
#364911
Wordt een druk jaar 2017 :gaga:
Rubberbutt 2.0 ;D
Krampeervakantie ;)
Schotlandreis :yes:
Rondje haute Alpes :ok:
zie nog aankomen dat ik de verlofdagenverdubbelaar moet inzetten :help:
Avatar
Door kakketoe
#364912
The Marshall schreef:Wordt een druk jaar 2017 :gaga:
Rubberbutt 2.0 ;D
Krampeervakantie ;)
Schotlandreis :yes:
Rondje haute Alpes :ok:
zie nog aankomen dat ik de verlofdagenverdubbelaar moet inzetten :help:

Gewoon keuzes maken,kan niet alles al zou ik het zo graag willen :yes:
Ben al verschillende keren in die omgeving geweest,is idd super :ok:
Door Gert-Jan Tuono
#364919
Zie hem al helemaal zitten: Ardennen -> Vogezen -> Jura -> Haut-Alpes, Haut-Alpes, Haut-Alpes -> Jura -> Zwarte Woud -> Eiffel en weer thuis :yahoo: :worship: :wobblesign:

Maar voor mij dan wel zonder kamperen :wobblesign: :sorry: :friends:

Verofldagenverdubbelaar is al aangevraagd :yes: :bye:
Avatar
Door GERBEN
#364921
Ik ben net terug uit Frankrijk en heb langs de Loire op een camping gestaan in de buurt van Blois en ik moet zeggen dat ook hier hele mooie weggetjes liggen waar door de motorrijders ook dankbaar gebruik van word gemaakt.

Ook zag ik op deze camping dat ze overnachtingsmogelijkheden hebben zonder je eigen tent,soort van houten speelhuisje voor kinderen alleen dan een tent op palen en daaronder een picknick tafel. :gaga:

Zal eens kijken voor een plaatje ervan dat is wat duidelijker.

Word ook betalend lid van de ARA!