ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#362927
Goedenavond allen

Bij deze weer een nieuw topic GESPOT
Ik trap af voor dit jaar,

Op de dijk bij ochten kwamen mij 2 rsv mille tegemoet. 1x rsvr 2000 en 1x rsv 2002. ;D :tease:
In slijk ewijk bij de pannekoekenbakker kwam er een rsv 2001 voorbij rijden.

Iemand van hier???
Door Bart-Tuono
#363235
Gisteren een rit gemaakt in de eifel. De nodige aprilia rsv mille tegen gekomen. Een rooie rp zwarte me blauwe me en nog stuk of 4 tuono v4 factory uitvoering.
Avatar
Door FerBa
#363342
vanmiddag rond 16:30 uur een Blauw-witte Tuono met duo(allebei in het zwart) in Delft, reed vanaf de rotonde de Nassaulaan op.
Avatar
Door joebar83
#363621
Net voor de deur van de brandweerkazerne in Almere buiten een zwarte Mille '03 met nr 41.
Heb je nog even goeie dag gezegd. mooi geluidje toen je weg reed :kwijl: :kwijl:
Avatar
Door Brontolo
#363640
Zojuist een blauw/zwarte Falco met Fighter kit geparkeerd voor de deur bij bakker Jan Bussing in Rotterdam. :ok:
Avatar
Door Brontolo
#363642
Appie dag vandaag!! :yes:

Een RSV4 met een verschrikkelijke blèrpijp :man_in_love: erop gespot op de Abraham van Rijckevorselweg in het zonnige Rotjeknor!
Avatar
Door GERBEN
#363649
Vanochtend gespot op de N57 richting Hellevoetsluis Willem op zijn RSV. Ik had mijn duim omhoog uit het raam! :bye:
Avatar
Door joebar83
#363796
Gisteren in Apeldoorn een Tuono wit '06 en een Tuono zwart'03 bijde mooie machine.
En berijder van de zwarte T wel ff betalend lid worden natuurlijk ;) ;) ;) ;) ;)
Door gnooter
#364035
Vanuit mijn werk kom ik tegen op de weg van Weesp naar Loenen langs het kanaal een rsv mille, bijna een kopie van mijn mille :friends:
Door Flipp
#364054
Beide in Kampen.

Afgelopen donderdag, RSV1000r met Mivv dempertjes. Tussen 4-5 in de middag. Reed richting de Nieuwebrug. Erg mooi ding. (was de drubbel die mij deed beslissen nieuwe Dempers te bestellen ;) )

Afgelopen Woensdag Middag, Gen. 2 Tuono, reed achter mij op de N50 thv. kampen. Rond 5 uur. Bij het stoplicht thv de mac van kampen stond je naast mij.
Door gnooter
#364243
Gespot in de Eiffel afgelopen week rsv mille's en andere mooie Aprilia's en goeie peut octaan 102 voor wenig :ok:
Avatar
Door mjvanderlaan
#364322
gnooter schreef:Gespot in de Eiffel afgelopen week rsv mille's en andere mooie Aprilia's en goeie peut octaan 102 voor wenig :ok:
Was dat weekend ook in de Eifel aan het sturen met 7 maten :ok:
Gewoon 1 groot circuit daar :man_in_love:

Afbeelding
Afbeelding
Avatar
Door rvo
#364344
3 juni 17.15 uur In Zevenaar op de rotonde ( komend vanaf Duiven) RSV Mille richting verkeerslichten
Ik de wijk in .
Avatar
Door joebar83
#364365
Vandaag bij de demodag van Roke geweest. En daar heel veel appies gezien waaronder een futura,shiver,tuonov2 en v4 en oer mille,s :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar
Door G Factory
#364884
Vanmiddag om 12:30 A5 richting Hoofddorp Tuono Factory 2005
Avatar
Door Silke
#365264
Gisteren pipo-de-kloun gespot bij Motoport Leek... :victory: have fun volgende maand met de club en misschien toch maar een bandje meenemen ? :wobblesign:

En er rijdt nu al voor de 3de keer vandaag een mille voor mijn deur langs...heeft mijn privécircuit ontdekt :ok:
Door gnooter
#365411
Gespot in Teuven Belgie afgelopen zaterdag een Tuono en een RSV, zelf zat ik heerlijk op het terras aan een belgische rakker :yahoo:
Avatar
Door FerBa
#365516
Berdien, Ronald en Koos gisteren bij Hans van Wijk(Spektakelweekend). :yes:

Word ook betalend lid van de ARA!