ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Excorio
#362538
Kent iemand deze zwarte Falco van 2000? Er staat "aprilia-riders.nl" op de tank dus
iemand hier heeft deze motor ooit in bezit gehad? Het kenteken is MT-VF-13 ...

Wie heeft er enig idee van de historie, of beter nog kent de vorige eigenaar?
Door Excorio
#362546
Ik heb er al 1 in de garage staan :) ... Ik zie deze bij een veiling te koop staan en vanwege die aprilia-riders.nl kreet
op de tank dacht ik laat ik eens even gaan vragen of iemand deze motor of de eigenaar kent. Als je zo'n ding op
een veiling koopt zit je altijd met het feit dat je de historie niet kent...

De prijs is op dit moment nog best wel interessant... dusss... ;D
Avatar
Door Yathunder
#362547
Probleem heb ik ook, aprilia riders sticker op kettingbeschermding maar nog van niemand op mijn voorstel topic gehad dat hij bekend voor kwam... Ondanks dat het een fighter uitvoering is waar er kennelijk minder van zijn.
Mocht iemand hem herkennen Let me know!
DSC_0392.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Excorio
#362548
Veilingeinde is om 20:00u vanavond ... Wist niet dat dit ie te koop stond... :(
Ben dus ook niet naar de kijkdag geweest. Had em graag van dichtbij gezien.
Door Excorio
#362550
Had inderdaad al gezien dat ie in 2008 voor het eerst hier in NL op naam was gezet.
Staat overigens op 70kW geregistreerd :)
Avatar
Door Silke
#362592
Yathunder schreef:Probleem heb ik ook, aprilia riders sticker op kettingbeschermding maar nog van niemand op mijn voorstel topic gehad dat hij bekend voor kwam... Ondanks dat het een fighter uitvoering is waar er kennelijk minder van zijn.
Mocht iemand hem herkennen Let me know!
DSC_0392.JPG
Die komt uit mijn stal... :yes:
Avatar
Door Yathunder
#362597
Silke schreef:
Yathunder schreef:Probleem heb ik ook, aprilia riders sticker op kettingbeschermding maar nog van niemand op mijn voorstel topic gehad dat hij bekend voor kwam... Ondanks dat het een fighter uitvoering is waar er kennelijk minder van zijn.
Mocht iemand hem herkennen Let me know!
DSC_0392.JPG
Die komt uit mijn stal... :yes:
Wat kun je me erover vertellen?
Avatar
Door Silke
#362601
Yathunder schreef:
Silke schreef:
Yathunder schreef:Probleem heb ik ook, aprilia riders sticker op kettingbeschermding maar nog van niemand op mijn voorstel topic gehad dat hij bekend voor kwam... Ondanks dat het een fighter uitvoering is waar er kennelijk minder van zijn.
Mocht iemand hem herkennen Let me know!
DSC_0392.JPG
Die komt uit mijn stal... :yes:
Wat kun je me erover vertellen?
hmm even kijken...hij heeft 2 wielen, een stuur...nee hoor grapje ;)

Er was op de oude website een topic over de streetfighter aangezien deze kennis heeft gemaakt met het grind op het circuit, het gas bleef toen hangen. Dat is ook de reden waarom hij matzwart overgespoten is, het gewei is destijds gelast door iemand van het forum, was nogal beschadigt.

Wij hebben hem 2 jaar geleden verkocht nadat die 3 jaar stil stond, mijn man stopte met motorrijden, wat zijn verdere weg was kan ik je helaas niet vertellen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Jaccobird
#363081
Hm toch vreemd verhaal hier No 3, gekocht door mijn Broer in april 2015, levensgroot aprilia-riders op de kont gestickerd, 2007 voor het eerst in nl bekend.

Iemand een handeltje ofzo in die dingen?
Door Excorio
#366179
Nou, volgens mij is deze Falco bij motorparts-online punt com terechtgekomen. De tank bijvoorbeeld staat n.l.
op hun website, er staat SIDI op de tank in de foto hierboven inclusief de AR website link, het is bijna niet te
lezen op de foto op hun website maar tis em wel...

Weer een Falco minder op straat :(

Word ook betalend lid van de ARA!