ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door kakketoe
#363592
Brontolo schreef:Zumo 395LM + Sena 20S + Garmin bandenspanningsdingetjes :yahoo:
Mooi hoor Daan,ga je een hoop plezier van beleven !

Word mischien weer is tijd voor een NavigatieOpfrisCursusje binnen de club :tease:
#363606
Brontolo schreef:Zumo 395LM + Sena 20S + Garmin bandenspanningsdingetjes :yahoo:
Mooie combi, heb zelf ook de TPMS sensoren.
Toch wel een prettig gevoel als je een waarschuwing krijgt bij een leeglopende band
Avatar
Door Batzu
#363622
Brontolo schreef:
Batzu schreef:Mooi setje bij elkaar :yes:

Ben benieuwd de connectie tussen de Sena's klinkt :friends:
Zal es effe lekker keihard in je oor boerûh! :crazy:

HEH !!
Avatar
Door FerBa
#363662
Brontolo schreef:Zumo 395LM + Sena 20S + Garmin bandenspanningsdingetjes :yahoo:
Heeft ff geduurd , maar eindelijk aan de Navi! ;D :ok:
Met mobielconnectie neem ik aan? ;)
Avatar
Door FerBa
#363663
rolf schreef:
14-3.jpg
Nu nog een wat aanpassingen en een andere kleur
Nice Rolf! :ok:

Yathunder schreef:Mijn aanschaf is iets wat ik vroeger ook onder mijn auto heb gehad, alleen nu in led vorm.
Het is een maak het of kraak het, je moet ervan houden... :worship:
Ik heb het setje aangeschaft voor de FUN :crazy: om beetje mee te spelen, maar toen had ik een paar dagen vrij en alles liep anders ivm ziek dochtertje :bad: , en heb ik een paar uurtjes in de garage doorgebracht... :friends:

Omdat ik het filmpje of foto niet geüpload krijg, heb ik een filmpje op youtube gemaakt (moet er nog een liedje onder maken, maar eerst even zo). Ik loop door het menu van de Streetglow heen, vandaar het dimmen en knipperen, kan ook gewoon 1 kleur vast aan uiteraard, vind persoonlijk blauw, of paars het mooiste!

Falcofighter Streetglow

Geef maar eens jullie mening. Heb hem gedimd aan normaal, anders is het te fel en niet mooi.
En de wetgeving is mij bekend.


Ik zal ook nog foto's toevoegen als het me lukt (blijf probleem hebben met grootte), of een beheerder moet zin en tijd hebben om ze evt toe te voegen?

Gr Dominique
Niet onder mijn auto gehad, maar wel erin, mooie groene gloed in het interieur! ;D
Jammer dat je er alleen in het donker wat aan hebt!
Avatar
Door G Factory
#364234
Rian gefeliciteerd dat is een kekke brommert
Nou nog ff inrijden voor de RubberButt :ok:
#364240
Haha, volgens mij wel. Ik had je bedankt voor het kapen van mijn spaargeld! ;)
Maaarrr: hartelijk dank voor de proefrit tijdens het hemelvaartweekend die mij ertoe heeft bewogen om deze fiets te bestellen!
Ik ben er erg blij mee haha.
Avatar
Door Gerrit
#364278
The Marshall schreef:Krijg je veel plezier van, de km-ters vliegen erbij :gaga:
De mijne gaat volgende week vrijdag voor groot onderhoud(20000 km), ben eens benieuwd.
Denk aan de achterbrug lagers en de lagers van t link systeem. Na 20 Mm zijn die aan de beurt.

Word ook betalend lid van de ARA!